øl_i_tastaturet Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Kom med noen saklige argumenter mot gearscore addonen Vargan, istedet for en fjortis-post. Lenke til kommentar
Vargan Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Min mening er at gearscore har en negativ effekt på evolusjonen av MMO spill og promoterer elitisme og unødvendig kvalme. Gearscore er som å sy et målebånd på innsiden av buksa for å måle penis en gang i blant. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 din mening tar ikke til høyde for at mennesket alltid har vært sånn. Ja, Gearscore er idiotisk å bruke for å bestemme om noen er gode eller ikke. Men Gearscore er morsomt å se på for egen skyld, på samme måte som med sin egen DPS eller HPS, eller HP/Avoidance. Jo høyere score man får, jo bedre selvfølelse får man. Hvis man bryr seg om sånt dog. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Jeg bryr meg om sånt. Er ikke mange poengene i fra en score på 6k, noe jeg synes er litt artig, men om jeg starter pugs så bruker jeg kun gearscore til en viss oversikt over kvaliteten på gearet til folk, inspecter som oftest for å se etter ulumskheter og spør om personen faktisk kan taktikk og klasse. Lenke til kommentar
Vargan Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Og hvis de ikke kan "taktikk og klasse"? Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Hvis ikke de kan taktikk og klassen sin så ber jeg de lete videre. Ser ikke problemet? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 For en som kjører heroics, har det ingenting å si om man kan klasse eller taktikk. For en som kjører ICC-raids, har det definitivt noe å si om man kan klasse eller taktikk. Jeg tar ikke med meg nybegynnere i ICC med 250 dps og en tendens til å stå i flammer og dø. Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Folk med 9k dps som står i flammer for å ikke miste dps da? Syns de er verre! Lenke til kommentar
Insense Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Det er noe av det værste jeg vet. Folk som offrer alt for bra dps. Det værste er at når noen klager på personen som gjorde bra dps men faila kommer det alltid et crew på 10 stk. og støtter han fult ut og sier at han er så pro... Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 (endret) Denne priesten gjorde en overall dps her i TOC25 nå nettopp på 4k dps noe som var 2k over den tier9 geara tanken vi hadde. Dette er en ganske god grunn til å ikke bruke gearscore som eneste alternativ til sjekk av folk. Gearscore burde trukket ned om folk ikke var hitcappet i det minste. Selv gjorde jeg en overall dps på 9453 med hunteren og litt over 13k på Twins der tanken gjorde mer dps enn den andre hunteren i raidet som endte opp på 2.8k på Twins. Endret 7. mai 2010 av bjorshol Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Folk med 9k dps som står i flammer for å ikke miste dps da? Syns de er verre! Sa jeg det? Nei, jeg sa at folk med 250 dps som stod i flammer ikke var noe jeg ville tatt med på raids i ICC. Som jeg også nevnte, så var taktikkunnskaper og utstyr nødvendig for ICC. Ikke det ene eller det andre. Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Jepps, ingen protest på det! Men sammenligner du de to: - En person med jævlig lav DPS som ikke klarer å bevege seg ut av fires osv - clueless - En person med bra dps som ikke gidder å flytte seg fordi han/hun ikke vil miste dps - idiot Poenget mitt: Siste er verst, siden det er en bevisst handling! ^^ Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Denne priesten gjorde en overall dps her i TOC25 nå nettopp på 4k dps noe som var 2k over den tier9 geara tanken vi hadde. Dette er en ganske god grunn til å ikke bruke gearscore som eneste alternativ til sjekk av folk. Gearscore burde trukket ned om folk ikke var hitcappet i det minste. Selv gjorde jeg en overall dps på 9453 med hunteren og litt over 13k på Twins der tanken gjorde mer dps enn den andre hunteren i raidet som endte opp på 2.8k på Twins. Jeg er så pro på huntern min nå. 232 over hit cap så må respecce Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Sss Du skjønte hva jeg mente. Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Gearscore gjør det mulig for komplette idioter å gå inn i lederrollen med en falsk trygghetsfølelse om at det kommer til å gå bra, siden folk har bra gear. Ting som promoterer idioti til å vokse bør boikottes, imo. Lenke til kommentar
Vargan Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Gearscore gjør det mulig for komplette idioter å gå inn i lederrollen med en falsk trygghetsfølelse om at det kommer til å gå bra, siden folk har bra gear. Ting som promoterer idioti til å vokse bør boikottes, imo. Hear hear! Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Etter jeg dinger 80 bruker jeg GS til og vite når jeg kommer inn i de bedre HC instancene. Da kan jeg legge meg opp mål, men når jeg starter med raid blir jo saken en anen. Da må fokuset være større på andre ting enn bare GS... Lenke til kommentar
TaigaH Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 (endret) Gearscore gjør det mulig for komplette idioter å gå inn i lederrollen med en falsk trygghetsfølelse om at det kommer til å gå bra, siden folk har bra gear. Ting som promoterer idioti til å vokse bør boikottes, imo. Tingen promoterer ikke idioti, folk gjør. Regner med du er en av de som synes pistolen er grunnen til at så mange folk blir skutt rundt omkring i verden? Er jo ikke folka som bruker den sin skyld, men tingen sin, right? Hadde ikke folk hatt pistoler har de løpt rundt å drept hverandre med pil og bue. Hadde vi ikke hatt pil og bue hadde det vært med kniv. Uten kniv har det vært steiner. Uten noe som helst hadde vi brukt vår egen kropp. Tror du virkelig at hvis det ikke fantes en gearscore addon, så hadde folk plutselig blitt forvandlet til perfekte personer som fløy til alle som whispra om invite til ett raid og inspiserte gearet deres? Bare fordi folk bruker en ting på en idiotisk måte, betyr ikke automatisk at tingen er idiotisk, men heller gjerne at folk er idiotiske. Når det er sagt, så begynner jo gearscore diskusjoner å bli forferdelig gamle. Gearscore kommer ikke til å dra noen plass. Det kommer alltid til å være idiotiske folk som har latterlige gearkrav til pugs og som ikke gidder gjøre mye for å kvalitetsjekke folk. Det kommer også alltid til å være folk som er motsatte. Slik har det alltid vært og slik kommer det alltid til å være. Live with it. Endret 8. mai 2010 av TaigaH Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Det er lettere å drepe folk med pistol enn med kniv, veit du. Sier ikke at det er pistolens skyld at folk dreper, men pistolen gjør det lettere å drepe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå