Gå til innhold

Hva er din Gearscore?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Jeg vet ikke! :p Men jeg har avg. iLevel260 med en iLevel200 trinket, ~6k GS?

www.wtfismygearscore.com

Takker =) 5955. Surt.

Endelig fikk jeg trinket! http://eu.wowarmory.com/item-info.xml?i=50365

6079

Highest iLvl	Average iLvl	Lowest iLvl
277	         264	         251

Har fremdeles tre non-heroic marks som jeg kan bruke asap, men tenkte jeg skulle vente til jeg fikk heroic marks også, være gnien på enchants og gems :p

Lenke til kommentar

Har fremdeles tre non-heroic marks som jeg kan bruke asap, men tenkte jeg skulle vente til jeg fikk heroic marks også, være gnien på enchants og gems :p

Forstår jeg riktig i at du bruker 3 stk 251 t10 mens du har 3 264 tokens i bags og at du fikk heroic sindra trinket? Jeg kasta nettopp litt opp i munnen..

Lenke til kommentar

Forstår jeg riktig i at du bruker 3 stk 251 t10 mens du har 3 264 tokens i bags og at du fikk heroic sindra trinket? Jeg kasta nettopp litt opp i munnen..

Nei, jeg bruker 2x251+2x264. Jeg drar min share uansett.

.............det er snakk om en dag med dailies så har du nok til gems

Jeg har både honor og over 36k gold, er ikke øko det står på.

Lenke til kommentar

Der kom det jammen ut av munnen og ned på gulvet ja.

Jeg vet ikke hva jeg skal si engang, det at du har heroic Phylactery og skamløst sitter med tokens i bags/bank og fremdeles bruker 251 tier.. Det gjør meg fysisk vondt -_-

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke hva jeg skal si engang, det at du har heroic Phylactery og skamløst sitter med tokens i bags/bank og fremdeles bruker 251 tier.. Det gjør meg fysisk vondt -_-

edit nvm... men ja du har nok rett. hvorfor bruke 251 istedet for 264? enchants/gems er da billig for tiden.

Endret av prez
Lenke til kommentar

Det gleder meg at du reagerer slik på det :D

Men ja, er latskap rett og slett, har ikke hatt marksa lenge akkurat. Jeg spiller minimalt utover raids så har ikke hatt tida. Men nu: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Draenor&cn=Leoninja

Ny GS: 6144.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...