Gå til innhold

Hva er din Gearscore?

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+6132

5312 med DPS gearet nå. Var heldig med drops i ICC10 i dag. Fikk byttet ut de to tingene som var dårligst.

Kan komme høyere om jeg tar på litt PvP grear, og mikser litt rundt på trinketer, men det er for dumt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ville bare fram til at din karakter kunne ha vært mye bedre statsmessig om du faktisk hadde sett på stats framover GS. :thumbdown:

Da får du komme med konkrete forslag i stedet for ubegrunnede påstander... Hvilket faktisk er enhver forutsetning for at en konstruktiv diskusjon skal føre frem...

Er et item alltid bedre fordi det har høyere item level?

Endret av henrik_s
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Ville bare fram til at din karakter kunne ha vært mye bedre statsmessig om du faktisk hadde sett på stats framover GS. :thumbdown:

Da får du komme med konkrete forslag i stedet for ubegrunnede påstander... Hvilket faktisk er enhver forutsetning for at en konstruktiv diskusjon skal føre frem...

Hæ? Såklart kan det være det.. Du må da tenke på stats, og kun stats. Eller ville du ha needa på en trinket som ga deg f.eks masse stamina og masse attackpower, men hadde en høy gearscore, istedet for en med masse agility og nesten like mye attackpower, også ikke ha like høy gearscore?

Stats er jo det som skal ha noe å si, ikke gearscore?

Jeg er ikke lvl 80 enda, så kan hende jeg har misforstått gearscore litt, men dette ser for meg ut som en veldig logisk ting?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Jeg er ikke lvl 80 enda, så kan hende jeg har misforstått gearscore litt, men dette ser for meg ut som en veldig logisk ting?

Desverre er det veldig mange som kun ser på gearscore.

De få gangene det kan rettferdiggjøres er når det er snakk om fight der en bruker kjøretøy som skalerer etter gearnivå.

Som feks. første boss i Ulduar.

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Skjønner ikke hvordan en person med såpass mye gear og erfaring fra såpass endgame-spilling? ikke kan skjønne logikken.

Lenke til kommentar

Reinstallerte i går, sitter på 5194 akkurat nå i PvE gear, har ingen drops fra ICC. :)

Men ifølge gearscore requirements kommer jeg ikke med i ToC10(N) engang, så dette systemet er fucked. :wee:

Hmm, sist jeg sjekket så var ToC10 normal 4900+ i følge GS.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Så hva i alle dager vil du i toc10 normal? ;P

Poenget hans er vel at han ikke har høy nok GS til å være med i pufs til de.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...