TaigaH Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Weekly raid på Twilights Hammer er OS...Vi gikk 10man og tanken hadde 3876 i GS og singletanka hele dritten, hørte jeg at GS ble EID? ... Det værste er vel at du faktisk er seriøs Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Fake dc'er du i et guild run fortjener du å bli kicket. Du fortjener forsåvidt å bli blacklistet fra alle guild på serveren. Spiller vi litt får mye her? x) hehe Og jeg husker ikke gs på mine chars bruker ikke addonen men har vel en rundt 5,3k på noen til 5,5k+ gitt litt opp pve fordi det er så utrolig kjedelig med de guildene jeg har vært i der folk failer på lette ting ^^ Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Vi oneshotta OS25 første raidet vårt i WTOLK - de fleste fortsatt i en god del t6, og ellers quest-blues; og det uten at noen hadde lest tactics. That said, gear ER viktig i hardere content, men man såklart ha litt i hodet også. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Weekly raid på Twilights Hammer er OS...Vi gikk 10man og tanken hadde 3876 i GS og singletanka hele dritten, hørte jeg at GS ble EID? ... Det værste er vel at du faktisk er seriøs Eeeeh, jeg skrev at GS (gearscore) ble eid... Fyren hadde greens og blues og noen epics.... såeee... Weekly raid på Twilights Hammer er OS... Vi gikk 10man og tanken hadde 3876 i GS og singletanka hele dritten, hørte jeg at GS ble EID? Kan jo også si noe om hvor enkelt OS egentlig er? Sant nok sant nok... Det er faktisk sånn at man skynder seg å jogge gjennom bare for å bli ferdig når den er weekly Har vi tank som tåler det zerger vi bare, er jo EZmode Lenke til kommentar
Sink Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Weekly raid på Twilights Hammer er OS... Vi gikk 10man og tanken hadde 3876 i GS og singletanka hele dritten, hørte jeg at GS ble EID? Vet ikke helt hvor lav gs 3.8k er, men vil tro at vi ikke var så langt unna da vi tok sarth10+3 dato: 08/01/2009 En god blanding av 200\213ilvl gear fra naxxramas Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Skaffet meg utrolig nok Bryntroll i går...og ligger nå på rett over 5.5k i GS...ikke værst for en casual;) Og så fikk jeg endelig skaffet med 4/12 achiv i ICC. Nå slipper jeg å få nei 90% av gangene jeg prøver å komme med i icc pugs. Lenke til kommentar
haffi Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 ligger på 6025, helt greit siden jeg bare har raidet icc med guild i 3uker. Ellers har jeg bare pugget det:) Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Jeg har 4622. Trodde jeg hadde mye lavere, men det er vel ikke knallbra? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Picture proven Har charen på Twilight`s Hammer om dere er ville på armory Lenke til kommentar
nagina Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Picture proven Har charen på Twilight`s Hammer om dere er ville på armory 2 søppel trinkets, men skjønner at de må brukes for å få opp GS. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 5340 etter en tur i ICC10 =) Lenke til kommentar
Sink Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Picture proven Har charen på Twilight`s Hammer om dere er ville på armory Helt fantastisk å geare hit med den trinketen der, med alle de hit gemsa Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Picture proven Har charen på Twilight`s Hammer om dere er ville på armory 2 søppel trinkets, men skjønner at de må brukes for å få opp GS. Vi snakker om noen som har peiling her? De er 232 og 245 i itemlevel og 226 og 247 i gs... Knapt noen bra gs på de trinketene... Se på use btw... Picture proven Har charen på Twilight`s Hammer om dere er ville på armory Helt fantastisk å geare hit med den trinketen der, med alle de hit gemsa Harr harr, så det nå En stund siden jeg har spilt... Lenke til kommentar
nagina Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Er du klar over hvor dårlig fetish of volatile power er? "use" på den er så dårlig at... sigh, har ikke ord tbh, looted den engang, men den er jo ren søppel. Hit trinket'n har jeg ikke noe ord om egentlig, så lett som hit er å få nå for tiden, hit trinket er MEH... det finnes bare så mange bedre alternativer, selvom i heroics. men er liskom håpløst å hjelpe folk som har øyene brent fast i GS addonen og gearer etter itemlevel. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Ja hvem har vel behov for crit? Ogeeeeeeh, den gir veeeeldig lav ekstra gs så hva du prøver å komme frem til skjønner ikke jeg... ^^ Hittrinketen er nødvendig fordi at gearet ellers adder ikke hit... Lenke til kommentar
nagina Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Ville bare fram til at din karakter kunne ha vært mye bedre statsmessig om du faktisk hadde sett på stats framover GS. Lenke til kommentar
NoMilkToday Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Rogue: 59xx DK: 57xx Shaman 56xx + 55xx Rogue: Syntari DK: Narida Shaman Lattis som er ele og resto. Alle befinner seg på EU-Kul Tiras om noen skulle armorye. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Ville bare fram til at din karakter kunne ha vært mye bedre statsmessig om du faktisk hadde sett på stats framover GS. Da får du komme med konkrete forslag i stedet for ubegrunnede påstander... Hvilket faktisk er enhver forutsetning for at en konstruktiv diskusjon skal føre frem... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå