Gå til innhold

Hva er din Gearscore?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

25 timer i uka, må være en nokså seriøs guild.

Rart dere ikke klarer å bruke opp alle 35 (20 forrige ukene ) tries på mindre enn 25 timer om dere faktisk raider så mye. Må være kjipere å faktisk være i en sånn guild enn å raide så mye -_-

Med mindre du er i en av de der guildene som raider 25man med ett fast alt raid (eller 2, eller 3) hver uke før main 25man raids.

Nokså rart at du ble kicka pga 3 dagers fravær hvis du raida 25 timer i uka med guilden din dog. Sikker på at det BARE var pga de 3 dagene?

Endret av TaigaH
Lenke til kommentar

25 timer i uka, må være en nokså seriøs guild.

Rart dere ikke klarer å bruke opp alle 35 (20 forrige ukene ) tries på mindre enn 25 timer om dere faktisk raider så mye. Må være kjipere å faktisk være i en sånn guild enn å raide så mye -_-

Med mindre du er i en av de der guildene som raider 25man med ett fast alt raid (eller 2, eller 3) hver uke før main 25man raids.

Nokså rart at du ble kicka pga 3 dagers fravær hvis du raida 25 timer i uka med guilden din dog. Sikker på at det BARE var pga de 3 dagene?

Neinei, sikkert ikke bare pga de 3 dagene jeg var inaktiv. Tok meg 2 måneder å først bli member, men så ble jeg demota tilbake til Trial fordig jeg fake dc'a i en alt icc25 man run pga jeg måtte løpe før ølsalget stengte ;D

Jeg makter bare ikke å starta over på nytt med Trial.

Lenke til kommentar

Fake dc'er du i et guild run fortjener du å bli kicket. Du fortjener forsåvidt å bli blacklistet fra alle guild på serveren.

Det var snakk om alt/pugg icc25 og jeg måtte rekke ølsalget?

Seriøst, øl-WoW=1-0... ;)

Legger til at "You DONT raid when u can get laid" :p

Lenke til kommentar

Fake dc'er du i et guild run fortjener du å bli kicket. Du fortjener forsåvidt å bli blacklistet fra alle guild på serveren.

Det var snakk om alt/pugg icc25 og jeg måtte rekke ølsalget?

Seriøst, øl-WoW=1-0... ;)

Legger til at "You DONT raid when u can get laid" :p

Flott at det er flere som tenker slik ; >

Lenke til kommentar

Sånne ting som at du må rekke ølsalget er du jo gjerne klar over, da kunne du bare sagt at du ikke kunne være med. Tror det var det at du faka DC som fikk deg demota, hadde du sagt det som det var hadde nok saken vært en annen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...