TaigaH Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 (endret) Om valkyrs ikke scaler til gear hvordan vet du da hviken dps de har unbuffed? Eeh, jeg, personlig, har ikke peiling på hvor mye de gjør unbuffed. Det har jeg aldri sagt heller. Men det er jo det enkleste i verden å sjekke. 0 gear, 0 debuffs, 100 spellpower = de smiter for 1200 fult gear, 0 debuffs, 3000 spellpower = de smiter for 1200 0 gear, 13% magic debuff, 100 spellpower = de smiter for 1356. fult gear, 13% magic debuff, 3000 spellpower = de smiter for 1356. Random tall, men du skjønner tegninga. Alt jeg har lest/hørt om Nibelung sier at valkyrene ikke scaler med gear. Og ja, bare for å si det igjen.. Procen er 2% -_- Rundt 1200, fatter ikke hvordan dere får så godt gear . Regner med du bruker wow-heroes scoren. Den er forskjellig fra GearScore addon scoren, mye mindre tall på wow-heroes. Endret 3. mars 2010 av TaigaH Lenke til kommentar
abandoned Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 (endret) Har 4649 på magen. (PVE) Endret 3. mars 2010 av Johnnybadass Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Fikk spørsmål om GS når jeg skulle i BRD med alten min i går, lo høyt til han karen:P Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 (endret) wow-heroes kjører ca halvparten av gearscoren til andre sider. Bare så det er sagt. *edit* WoW-heroes: 3046 Gearscore wtf...: 5623 Gearscore Endret 3. mars 2010 av Slimda Lenke til kommentar
Illuzions Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 1200? er du level 60 eller noe i den duren? Nope, jeg er lvl 80. Jeg får ofte kommentarer på gearet, selvom jeg klarer å ta mobs som er over lvl 74 ganske lett . Skal jobbe knallhardt fremover så jeg kanskje får presset meg opp til rundt 2000 Lenke til kommentar
Delta_hf Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Wow-heroes regner bare sammen ilvl, mens gear score addonen gir mer for viktige items. (chest>wrist) 6014 på druiden min nå. Folk startet å kommentere gearet mitt da jeg kom over 6k som første horde på serveren xD Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 1200? er du level 60 eller noe i den duren? Nope, jeg er lvl 80. Jeg får ofte kommentarer på gearet, selvom jeg klarer å ta mobs som er over lvl 74 ganske lett . Skal jobbe knallhardt fremover så jeg kanskje får presset meg opp til rundt 2000 Kan jeg få ta en titt på armoryen din? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 1200? er du level 60 eller noe i den duren? Nope, jeg er lvl 80. Jeg får ofte kommentarer på gearet, selvom jeg klarer å ta mobs som er over lvl 74 ganske lett . Skal jobbe knallhardt fremover så jeg kanskje får presset meg opp til rundt 2000 Hvordan regner du gearscoren? Bruker du addonen eller wow-heroes.com? Hvis du bruker addonen var det temmelig lav gearscore du hadde. For min del ligger jeg på 5153 nå, vært alt for uheldig med drops i det siste, og enda ikke funnet et guild som passer meg særlig godt. Så da går det mye i PUG's og oppsparing av frost emblems. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 www.wtfismygearscore.com <---- Lenke til kommentar
DNA Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Oppe i 5900 nå, lol dette går fort. Lenke til kommentar
Solberg2k Skrevet 4. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2010 Så sinnsykt irr at guildleader/classleaders skal ha alt av gear først-.-" Lenke til kommentar
Prezek Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Så sinnsykt irr at guildleader/classleaders skal ha alt av gear først-.-" finn deg en annen guild? skjønner at det kan være irriterende. Lenke til kommentar
Solberg2k Skrevet 4. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2010 Så sinnsykt irr at guildleader/classleaders skal ha alt av gear først-.-" finn deg en annen guild? skjønner at det kan være irriterende. Hmm tja, men regner det er slik i de fleste guilds. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 I mitt guild er det den som ruller høyest på mainspeccet sitt som får det. Lenke til kommentar
Prezek Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Så sinnsykt irr at guildleader/classleaders skal ha alt av gear først-.-" finn deg en annen guild? skjønner at det kan være irriterende. Hmm tja, men regner det er slik i de fleste guilds. er ikke slikt i de fleste guilder nei. finn deg heller en guild som bruker dkp/epgp Lenke til kommentar
DNA Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Som sagt, finn deg en guild med bra looting regler. De fleste guilder har det ikke sånn at leader skal få gear først, det er bare teit. I min guild så passer til og med leader på loot som andre kan kanskje trenge mer enn han selv for å få bedre progress, og sånn burde andre også gjøre. Selv bruker vi DKP i 25 mann og roll i 10 mann, funker helt supert. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Så sinnsykt irr at guildleader/classleaders skal ha alt av gear først-.-" finn deg en annen guild? skjønner at det kan være irriterende. Hmm tja, men regner det er slik i de fleste guilds. Pøh, slikt blir det bare bråk av. Lenke til kommentar
Solberg2k Skrevet 4. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2010 Så sinnsykt irr at guildleader/classleaders skal ha alt av gear først-.-" finn deg en annen guild? skjønner at det kan være irriterende. Hmm tja, men regner det er slik i de fleste guilds. er ikke slikt i de fleste guilder nei. finn deg heller en guild som bruker dkp/epgp Nja, men vi bruker loot- council. Lenke til kommentar
Gralle Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 (endret) Feral Druid (DPS) - 5948 fra www.wtfismygearscore.com http://www.wtfismygearscore.com/gearscore.php?n=gralle&s=Stormscale&r=EU Vi bruker EPGP, det fungerer utmerket. Endret 6. mars 2010 av Gralle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå