Gå til innhold

Hva er din Gearscore?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, fikk nettopp vite av en random at jeg har 6111 gs. Det er med bare 3x 277 items, 1x 271, 1x245, 1x251 og resten 264. 2 fulle uker med 9-11 bosser heroic = 30ish 277 items per guild per uke. Med litt flaks har du plutselig 6-7 277 items og 6.2k gearscore :p

Endret av TaigaH
Lenke til kommentar

Vel, fikk nettopp vite av en random at jeg har 6111 gs. Det er med bare 3x 277 items, 1x 271, 1x245, 1x251 og resten 264. 2 fker ulle umed 9-11 bosser heroic = 30ish 277 items per guild per uke. Med litt flaks har du plutselig 6-7 277 items og 6.2k gearscore :p

Kommet et stykke i Icc25 Heroic duda skjønner jeg?

Lenke til kommentar

251 muradin er ikke så dream da :(

Nærmeste single target med hardmodes er vel Saurfang, taper endel på å måtte mb/mf beasts for å holde aggro og drepe en av de tho, men gjorde 11350 på han på onsdag.

Hadde vi gjort festergut normal og jeg fikk stå i midten eller ikke rørt adds på Saurfang kunne jeg vel kommet opp i 12-13k med god trinket rng.

Lenke til kommentar

Gearscore er for tullinger som MÅ spille på gearet sitt og ikke har brains!

Har sett huntere med 4,7k gs gjøre over 8k dps så HVOR er poenget?

Sjekk youtube for guildet "undergeared" som raider icc som ingenting...

Lenke til kommentar

Vel..om man ikke er ekstremt bra skillet så hjelper det å være ekstremt bra GS'et da;)

Jeg har nå som sagt 5007 i GS og gjør vel hmm 4.5dps i VOA (akkurat da hadde jeg 4915 gs), Når jeg hadde gs på 4.7 brukte jeg akkurat samme rotasjon og logikk som jeg gjør nå. Jeg har ikek blitt spes bedre på dem 4 ukene det tok meg å gå fra 4.7 til 5, men dps'en min er blitt bedre. Jeg mener å huske jeg gjorde 3.5 med 4.7 gs. (mulig det var 4..men det er ikek poenget)

Så bedre gear har absolutt noe å si på dps'en ihvertfall. Og jo bedre dps...jo lettere å ikke wipe pga enrage i 25 mans etc.. :)

Endret av gamer73
Lenke til kommentar

Er ikke den Nibelung staff ganske søppel? kan hende de har fikset den, eller de procs.

Proc på Nibelung er ca 20%

Har hatt oppe ikke mindre enn FEM valkyrs på en gang og de scaler til gear så for meg hitta de for 1200hver gang de traff...

Lenke til kommentar

Har hatt oppe ikke mindre enn FEM valkyrs på en gang og de scaler til gear så for meg hitta de for 1200hver gang de traff...

-_-

Proccen er 2% og de scaler ikke med gear, bare med buffs/debuffs på target.

Lurer veldig på hvordan guild dette er.

For jeg finner hvertfall ikke noe på Youtube fra dem og det er ingen guilds som heter "Undergeared" som har drept noe som helst i Icecrown.

Lenke til kommentar

-_-

Proccen er 2% og de scaler ikke med gear, bare med buffs/debuffs på target.

Lurer veldig på hvordan guild dette er.

For jeg finner hvertfall ikke noe på Youtube fra dem og det er ingen guilds som heter "Undergeared" som har drept noe som helst i Icecrown.

Om valkyrs ikke scaler til gear hvordan vet du da hviken dps de har unbuffed? Procen er btw 20% og ikke 2....

Undergeared er på youtube, bare du som er dårlig å lete ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...