Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dame-/Jente- Venn(inne) og/eller PuleVenn

CodeFreak

Anbefalte innlegg

Kan man skrive slikt her? Jo, det gjør nok det. Det er et tema som absolutt er aktuellt. Syns det er "trasig" at man ikke skal kunne få "ordnet seg" ved at man får mulighet til å finne en som man blir enig med at man har sikker sex med (og gjerne det blir mer ut av det på et senere tidspunkt) når en er på institusjon. Det ville ha lettet på trykket for den/de "sugne". Er der noen som har en komentar til dette og sender den til min meldingsboks så blir jeg glad for det.

Hilsen voksen, frimodig vær

:hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Pule venner er et flott konsept, men i 95% av tilfellene får den ene følelser den andre ikke får og dette ødelegger hele planen. Skulle pule venner virket, så måtte det vært at de møttes, pulte og stakk igjen. Med en gang du er litt mer med hverandre kommer følelsene av seg selv..

Jeg kunne ikke bare tømt og rømt, jeg liker å henge. Jeg kunne lett ha vært i et platonisk forhold med noen hvor vi var med hverandre og pulte, men hadde ingen forpliktelser når vi hva adskilt.

Lenke til kommentar

Angående det bIsk0p skriver om at noen fb-forhold kan utløse mer følelser hos en annen er en god grunn til at man blir nødt til å sette regler i et slikt forhold og passe på, både for sin egen og partnerens skyld, at det ikke utvikler seg til noe mer.

Merker man at fuckbuddien begynner å vise antydninger til større følelser så får man heller kutte kontakten en liten periode, eventuelt for alltid hvis disse følelsene ikke vil gå vekk.

Noen enkle regler kan være at man prøver så godt som mulig å ikke gjør andre ting enn sex, slik som bIsk0p nevner. Altså ikke tøm og røm, men ikke dra på kino, ut på resturant eller andre kjæresteting som kan skape en ny atmosfære rundt forholdet.

Men det vil jo variere veldig fra et fb-forhold til et annet. Hvis det er åpenbart at ingen av dere kommer til å få følelser er det jo bare å leke familie hvis man ønsker det.

@CodeFreak: Hvis du søker pulevenn så er nok ikke dette stedet å gjøre det. Sier ikke at det ikke er mulig, men tror du vil ha større resultat på sider med et preg av boy meet girl. f.eks. datingsider.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Touchdown_*
Angående det bIsk0p skriver om at noen fb-forhold kan utløse mer følelser hos en annen er en god grunn til at man blir nødt til å sette regler i et slikt forhold og passe på, både for sin egen og partnerens skyld, at det ikke utvikler seg til noe mer.

Merker man at fuckbuddien begynner å vise antydninger til større følelser så får man heller kutte kontakten en liten periode, eventuelt for alltid hvis disse følelsene ikke vil gå vekk.

Noen enkle regler kan være at man prøver så godt som mulig å ikke gjør andre ting enn sex, slik som bIsk0p nevner. Altså ikke tøm og røm, men ikke dra på kino, ut på resturant eller andre kjæresteting som kan skape en ny atmosfære rundt forholdet.

Men det vil jo variere veldig fra et fb-forhold til et annet. Hvis det er åpenbart at ingen av dere kommer til å få følelser er det jo bare å leke familie hvis man ønsker det.

@CodeFreak: Hvis du søker pulevenn så er nok ikke dette stedet å gjøre det. Sier ikke at det ikke er mulig, men tror du vil ha større resultat på sider med et preg av boy meet girl. f.eks. datingsider.

Som sakt, ønsket bare diskusjonen. Men, som du kanskje ser, øverst, så tenkte jeg på dette temaet for dem som er i en eller annen form for institusjon (f.eks fengsel...). Nok om d, jeg forlater nå diskusjonsrommet til fordel for utdanningsrelatert stoff. So long.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...