Gå til innhold

4.plass om SARS

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trodde de aldri sletta, men stengte med en grunn. Dette er barnslig og tåpelig gjort om den er sletta!

Den personen som har gjort det skulle fått gjennom gå! :grumpy:

Christian

BTW moderatorer, for liten linje til forumet tar ofte tid å laste.

Lenke til kommentar
Ja, hvor er tråden blitt av? Skulle vel ha ligget her eller..? http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=116363

Kan ikke skjønne hvilke regler den skulle stride mot.. Moderatorer!??!?! :x

Btw, ligger å kjører døgnet rundt hos meg i øyeblikket. Litt artig i alle fall - om ikke annet.. :)

Husker ikke hele innlegget, men jeg stiller meg meget undrende til dette jeg også. Er det en moderator som er SETI fan tro?

Hos meg går det også 24/7.

Lenke til kommentar
Ja, hvor er tråden blitt av? Skulle vel ha ligget her eller..? http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=116363

Kan ikke skjønne hvilke regler den skulle stride mot.. Moderatorer!??!?! :x

Btw, ligger å kjører døgnet rundt hos meg i øyeblikket. Litt artig i alle fall - om ikke annet.. :)

Husker ikke hele innlegget, men jeg stiller meg meget undrende til dette jeg også. Er det en moderator som er SETI fan tro?

Hos meg går det også 24/7.

:lol:

her går det 24/7 på minst to av maskinene :smile:

Lenke til kommentar

Noen som kan komme med en fornuftig forklaring om hvorfor en tråd med 40 fornuftige innlegg bare forsvinner...?

Vil ikke nevne navn, men mistenker en av moderatorene for å ha gjordt dette her. Jeg hadde stor avatar, han skrev melding til meg. Og jeg skrev en melding til han.....

Hvis dette skal være en slags hevn vil det være såååå ukult, og hvis min påstand om dette viser seg å være rett håper jeg at han ikke får lov å være moderator lenger.

Lenke til kommentar

Nå skal vi ikke dømme for tidlig da.. moderatorene oppfører seg jo stort sett fint..! :D Tviler derimot på at den forsvant av seg selv, selv om det er teoretisk mulig. Sendte en mail til forumstyret jeg, så vi får se om de kommenterer saken etter hvert. Ellers kan jo vi opprette en ny offisiell tråd. Var det ikke SARS@home eller noe den het?

Lenke til kommentar
Noen som kan komme med en fornuftig forklaring om hvorfor en tråd med 40 fornuftige innlegg bare forsvinner...?

Vil ikke nevne navn, men mistenker en av moderatorene for å ha gjordt dette her. Jeg hadde stor avatar, han skrev melding til meg. Og jeg skrev en melding til han.....

Hvis dette skal være en slags hevn vil det være såååå ukult, og hvis min påstand om dette viser seg å være rett håper jeg at han ikke får lov å være moderator lenger.

Du bør seriøst skjerpe deg om du ikke ønsker å bli utestengt. Les retningslinjene, og konsentrer deg om punktet ang. respekt for moderatorer. Jeg fjernet din avatar, og fikk 4-5 meldinger fra deg - alle var tomme. Jeg hevner meg overhodet ikke, så den påstanden kan du bare trekke tilbake med en eneste gang.

Når det gjelder tråden, kan det fort hende den er blitt slettet eller stengt og flyttet siden det er flere tråder om samme tema. Jeg for min del har slettet bare én tråd om dette temaet - og den hadde ingen svar. Det var GolfBag som hadde startet den.

Uansett vil vi vurdere hva vi skal gjøre med GolfBag, for her er det snakk om både multiposting, mangel av respekt for moderatorer og en uhøflig tone.

-moderator yummy-

Lenke til kommentar

Finner det merkelig at ingen andre enn deg reagerer dah..

Og hvis du har slettet en tråd....så var det bare et innlegg på siste siden av tråden, og det var jeg som har startet den....derfor har du slettet en tråd med 5 sider på, for jeg har nemlig sjekka hva som er borte...

Jeg har kun laget EN annen tråd om dette her, og den heter norge på 8. plass. Derfor er det kun EN tråd du kan ha slettet, sad but true.

Nå er ikke jeg av den typen som tror at moderatorene er guder, de kan gjøre feil de også. Men så skal man da også kunne si det til dem....

Lenke til kommentar
Nå er ikke jeg av den typen som tror at moderatorene er guder, de kan gjøre feil de også. Men så skal man da også kunne si det til dem....

Ja, ein skal kunne sei det til moderatorar om ein trur dei gjer feil. Men når me bevegar oss mellom plassen der du spekulerar i kva lysskye grunnar dei kan ha hatt til å fjerne din tråd, er du gått langt over grensa. Vidare anklagar du Yummy for å ha ein eller anna form for vendetta gåande mot deg. Dette er òg uakseptabelt, og dersom du meiner at Yummy behandlar deg på ein uprofessjonel måte, SKAL det gå gjennom andre moderatorar, ikkje gjennom uthenging på forumet.

Eg kan berre finne to trådar som du har prata om i (og nemnt SARS), og eg reknar difor med i at SirHartge har sletta tråden som du referer til. Dette har han mest sannsynlig gjort grunna kryssposting eller fleirposting av trådane, og dette er i tråd med retningslinjene på forumet.

På meg virkar det som om GolfBag her har overtrådd punkta 1, 4, 8 (dersom du var trådpostar i trådane som SirHartge mest sannsynleg har sletta), 9 (tidlegare) og 10. Det er totalt 5 retningslinjer. Det er opp til forumstyret kva som skal skje vidare med deg no, men eg har i alle fall utestengt deg i 2 veker foreløpig. Pass på at du ikkje bryt med retningslinjene punkt 11, då vil du verte utestengt permanent. Om du meiner deg urettferdig behandla, ta kontakt med meg via e-post, og eg skal vidareformidle dette til forumstyret.

Ha ein ellers fin dag.[/b]

Lenke til kommentar

Et spørsmål??

Når dere stenger ute folk. Er det ikke bare nicket dere stenger ute???

Er det ikke bare å starte et nytt et?? :shrug:

Bare lurer. Uansett spetakelet her så er SARS programet en god ide. Selv om golfbag kanskje kan ha fått seg en golfball i hodet for mye, så oppfordrer jeg andre til å joine oss i kampen mot sykdomen.

En grei link er http://www.tangeraas.com/sars/

8)

Lenke til kommentar

Ja... dette var en tråd for å få flere folk til å støtte opp om sars saken og laget Norge da... men det ble heller en vanvittig krangel.

HUSK Å REGISTRERE NODEN DERES PÅ www.d2ol.com!! og meld dere inn på laget "Norge"

3.plass denne uken!? FETT! 88. plass totalt siden start og vi beveger oss raskt oppover! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...