qtip Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Jeg har nettopp kjøpt en slik hub som jeg har koblet til min bærbare PC. Når jeg forsøker å koble på en slik disk er ikke systemet i stand til å finne disken. Jeg kjører Windows XP. Plugger jeg disken rett i USB port på maskinen ser systemet disken. Noen tips? Lenke til kommentar
Märtha og Durex Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Huben klarer ikke å levere nok strøm til disken (du hører vel at den ikke starter) så du må bruke batterieliminator eller en USB->5V kabel som kobles rett i maskinen. Sistnevte kabel følger ofte med eksterne disker. Lenke til kommentar
qtip Skrevet 26. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2010 Huben klarer ikke å levere nok strøm til disken (du hører vel at den ikke starter) så du må bruke batterieliminator eller en USB->5V kabel som kobles rett i maskinen. Sistnevte kabel følger ofte med eksterne disker. Det merkelige er at jeg ser at strømmindikator på HD lyser og det kan virke som den starter, burde den ikke da vært helt død? Lenke til kommentar
Märtha og Durex Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Det gjør jeg på min eksterne disk også, men kan høre at den ikke starter, eller at den starter og stopper hele tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå