tormoddf Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Vær din egen romkaptein, skyt slemminger, redd verden, og få deg en kjæreste. Kan det bli bedre? Les mer Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Hmmm... Gir meg lyst til å prøve ut RPG-spill på tross av at jeg ikke er noe særlig fan. Får gå til innkjøp av demon's souls først og så heller vurdere en 360 med mass effect og alan wake Lenke til kommentar
T4rdy Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Dette fristet! synd det er bare til 360! skulle gjerne prøvd det! Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Hvis du liker slike spill så tror jeg ikke du ville angret på en x360 med ME & ME 2 T4rdy Fin anmeldelse forresten, som om jeg ikke gledet meg allerede. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 (endret) gleder meg Endret 26. januar 2010 av -sparks- Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Dette fristet! synd det er bare til 360! skulle gjerne prøvd det! Spillet kommer ut på PC også Lenke til kommentar
asad Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Ti av ti ja, det var betryggende å høre , selvom jeg visste det skulle bli bra Jeg skal ikke lese noe pga spoilers, må runde 1`ern en gang til asap! Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Det var ikke spoilers her. 1ern er lang og 2ern ser også digg ut. Gleder meg til PC versjonen Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 (endret) Var ikke så overraskende at dette fikk karakter 10, når dere har klart å skrive karakter 10 og "les testen" under "slippdatoer" lenge før dere la ut anmeldelsen. hehe.. good job ;p Men god anmeldelse og skal nok ha dette spillet må få runda MF1 først bare. Endret 26. januar 2010 av RockyIII Lenke til kommentar
T4rdy Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Hvis du liker slike spill så tror jeg ikke du ville angret på en x360 med ME & ME 2 T4rdy Fin anmeldelse forresten, som om jeg ikke gledet meg allerede. Lurte på om jeg skulle kjøpe det, har PS3 fra før av. prisene for 360 til tider? Dette fristet! synd det er bare til 360! skulle gjerne prøvd det! Spillet kommer ut på PC også Garantert om jeg skal kjøpe det Lenke til kommentar
Sajkow Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Hvordan kan de dumme NED lootingen? Slik jeg husker det (etter å ha oppdatert ME1 til nyeste versjon), så skjedde dette automatisk. Det holdt med å ta en kikk i ryggsekken en gang iblant og vips, så var alt det nye utstyret der, med statistikk og greier. Det jeg ikke trengte solgte jeg unna. Enkelt og greit, lol Lenke til kommentar
Minneplugg Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Agent Miranda er faktisk veldig lik på skuespilleren som har stemmen. Yvonne Strahovski som også spiller i Chuck Lenke til kommentar
Blodkjeft Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Synd at CE-versjonen tydeligvis er forsinket til flere land i Europa (norden inkludert). Forhåndsbestilte PC-versjonen fra CDON i november, og er heldig om jeg får det til slutten av neste uke en gang. Lenke til kommentar
Icenor Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Hvor buggete er spillet er det jeg lurer på. Er lei av å bruke tid og penger på spill som ikke fungerer ordentlige. Lenke til kommentar
tormoddf Skrevet 26. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2010 Hvor buggete er spillet er det jeg lurer på. Er lei av å bruke tid og penger på spill som ikke fungerer ordentlige. Har testet spillet på Xbox 360, og opplevde ikke et eneste nevneverdig problem der. PC kan jeg dessverre ikke si noe om. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 PC versjonen har jeg ivertfall hørt at det er lett å bli stuck i hjørner osv på enkelte brett. Og AI er like dumme som i ME1, de må detalj styres for å ikke kaste seg inn i suicidale enmannsangrep. De setter seg også ofte fast og har dårlig pathfinding, men dette er i realiteten ikke ett problem da de respawner rett bak deg når dette skjer. Lenke til kommentar
Aceface Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Har prøvd spillet i en 3-4 timer nå, og jeg har ihvertfall ikke opplevd noen bugs enda. Fiendene er latterlig enkle å drepe da, men bortsett fra det er det ingenting å klage på Lenke til kommentar
Darth Godo Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Bra anmeldelse! Er helt enig i karakteren, 10/10 er det så absolutt! Lenke til kommentar
Purplehaze Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Argh! Begynte på ME1 rett før jul, men rakk aldri å spille det noe særlig. Er det et skikkelig must å runde det? Er jo så morro med nye spill. Må vel finnes et sammendrag et sted.. Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Argh! Begynte på ME1 rett før jul, men rakk aldri å spille det noe særlig. Er det et skikkelig must å runde det? Er jo så morro med nye spill. Må vel finnes et sammendrag et sted.. Du går jo selvsagt glipp av masse bakgrunnshistorie på Shepard og de andre. Det er også et fantastisk spill og du vil antageligvis bli så hektet etter et par timer at dersom du spiller på letteste vanskelighetsgrad vil det ikke ta for lang tid å fullføre det en gang slik at du har fått med deg det viktigste. In related news: RAAAAAAAGHGHGHGH. JEG KLARER IKKE VENTE TIL FREDAG JEG HAR SPILLT GJENNOM MASS EFFECT 1 tre GANGER OG GJORT ALT JEG KAN FINNE AV SIDEOPPRAG OG DIALOGER OG NÅ TØR JEG IKKE LESE ANMELDELSER I FRYKT FOR Å SE SPOILERE AV HVA SOM KOMMER TIL Å SKJE MEN JEG SÅ NETTOP AT DET FIKK 10/10 HER PÅ SPILLVERKET OG DET HAR FÅTT OMTRENT SAMME KARAKTEREN ALLE ANDRE STEDER JEG HAR TURT Å KIKKE NOE SOM SELVSAGT KUN GJØR VENTINGEN VÆRRE . SPILLET ER FORHÅNDSBESTILT, MEN JEG JOBBER PÅ FREDAG... ELLER GJØR JEG DET? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg