sharkbite Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 (endret) Hva er den beste zoo butikken der du bor? altså best sevice, hyggelige annsatte, best utvalg, pris etc. Endret 26. januar 2010 av sharkbite Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 De færreste har vel tilgang på flere enn en dyrebutikk i sitt nærområde. Jeg selv er veldig fornøyd med Tropehagen Zoo på sjøsiden i Horten. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Til mat er Røa Hundesport den jeg bruker, for de har bonuskort på Royal Canin for, så man får hver 10 sekk gratis. Til alt annet bruker jeg dyrebutikken på Bekkestua, mest fordi de er nærme og har hyggelig betjening. Lenke til kommentar
Grogg Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Jeg liker Zoo-1 i Sandvika best. Stor og fin butikk. De har også en Dyrego Zoo inne på Sandvika Storsenter, men den er mindre og har dårligere utvalg, samt (som regel) mindre hjelpsomme ansatte. Hittil har butikkeierne som regel stått bak disken når jeg har vært innom Zoo-1, og de er engasjerte og trivelige og hjelpsomme. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Her har jeg vært mest fornøyd med utvalg, service og pris på Krizoo på Sem, på vei til Stokke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå