Gå til innhold

Salg: Pris på HTPC, G25 og skjermer

Anbefalte innlegg

Hei,

Har funnet ut at jeg burde rydde litt opp i elektronikken jeg har hjemme, jeg trenger både plassen og pengene. Håpte at noen kunne hjelpe meg med hva jeg kan legge tingene ut for.

Først er det HTPC;

Kabinett

CPU

Hovedkort

Minne

Skjermkort

Med en 320GB harddisk, det er mulig det blir en slik kjøler i boksen.

Ekstra info: Maskinen begynner og nærme seg 3 mnd, med stock kjøler på cpu bråker den litt og viften på skjermkortet må stilles ned. På knappen virker ikke (har ikke gjort det siden jeg fikk kabinettet, enda garanti hvis noen vil bruke tid på det), så bruker reset knappen til å starte maskinen. Displayet foran virker og kabinettet er veldig pent og se på.

Ny pris: 3113,- (3355,- inkl kjøler)

Brukt pris ~2000,-?

Logitech G25, et av de beste rattene på markedet (nei, diskusjonene skal ikke tas her..) Mitt begynner og nærme seg 3 år hvis jeg ikke husker feil (tror det blir 3 til sommeren). Dette betyr også at reversen har sluttet og virke, det skal bare være snakk om å fjerne litt skitt. Men jeg har dessverre ikke funnet ut hvor. (tror jeg har esken)

Ny pris: 2500,-

Brukt 1000,-?

Skjermer

Samsung 206BW, utrolig bra skjerm jeg er stor fornøyd med. Selges da jeg vil kjøre 2 skjerms løsning med to like skjermer og denne er litt dyr og få tak i.

Ny Pris: ?? (mener jeg brukte 1500-2000,- for 2 år siden)

Brukt: 600-800,-? (Så en 226BW på finn til 1000,-)

BenQ 19" wide, helt grei skjerm jeg "arvet" står som sekundær skjerm nå. Veldig lys sterk! Under 1 år gammel. (har esken)

Ny Pris: ??

Brukt: 300-400,-?

Har også en veldig gammel Syncmaster 17" som jeg tar 100-200,- for.. (hvis den ikke gis bort..)

Diverse

Jeg har en E5300, OCZ 300W ModX (modulær) og OCZ 4GB DDR2 Gold-sett jeg gjerne skulle fått litt penger for. Rundt 3-4 mnd, nesten ikke brukt. Kom med innspill der..

HTPC håpte jeg og selge samlet, resten hver for seg (hvis jeg ikke blir heldig og finner en kjøper)

- På forhånd takk!

/bIsk0p

Endret av bIsk0p
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nja, delivs enig. Den trenger som sagt bare en liten rens, jeg har bare ikke brukt tiden på å finne ut hvordan. Og det rattet gir fremdeles mye for pengene! Mulig at 1000,- blir litt høyt, men burde ikke være langt i fra for at jeg skal gidde og selge.. Da ligger det heller i en eske på loftet :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...