bIsk0p Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 (endret) Hei, Har funnet ut at jeg burde rydde litt opp i elektronikken jeg har hjemme, jeg trenger både plassen og pengene. Håpte at noen kunne hjelpe meg med hva jeg kan legge tingene ut for. Først er det HTPC; Kabinett CPU Hovedkort Minne Skjermkort Med en 320GB harddisk, det er mulig det blir en slik kjøler i boksen. Ekstra info: Maskinen begynner og nærme seg 3 mnd, med stock kjøler på cpu bråker den litt og viften på skjermkortet må stilles ned. På knappen virker ikke (har ikke gjort det siden jeg fikk kabinettet, enda garanti hvis noen vil bruke tid på det), så bruker reset knappen til å starte maskinen. Displayet foran virker og kabinettet er veldig pent og se på. Ny pris: 3113,- (3355,- inkl kjøler) Brukt pris ~2000,-? Logitech G25, et av de beste rattene på markedet (nei, diskusjonene skal ikke tas her..) Mitt begynner og nærme seg 3 år hvis jeg ikke husker feil (tror det blir 3 til sommeren). Dette betyr også at reversen har sluttet og virke, det skal bare være snakk om å fjerne litt skitt. Men jeg har dessverre ikke funnet ut hvor. (tror jeg har esken) Ny pris: 2500,- Brukt 1000,-? Skjermer Samsung 206BW, utrolig bra skjerm jeg er stor fornøyd med. Selges da jeg vil kjøre 2 skjerms løsning med to like skjermer og denne er litt dyr og få tak i. Ny Pris: ?? (mener jeg brukte 1500-2000,- for 2 år siden) Brukt: 600-800,-? (Så en 226BW på finn til 1000,-) BenQ 19" wide, helt grei skjerm jeg "arvet" står som sekundær skjerm nå. Veldig lys sterk! Under 1 år gammel. (har esken) Ny Pris: ?? Brukt: 300-400,-? Har også en veldig gammel Syncmaster 17" som jeg tar 100-200,- for.. (hvis den ikke gis bort..) Diverse Jeg har en E5300, OCZ 300W ModX (modulær) og OCZ 4GB DDR2 Gold-sett jeg gjerne skulle fått litt penger for. Rundt 3-4 mnd, nesten ikke brukt. Kom med innspill der.. HTPC håpte jeg og selge samlet, resten hver for seg (hvis jeg ikke blir heldig og finner en kjøper) - På forhånd takk! /bIsk0p Endret 26. januar 2010 av bIsk0p Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 27. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2010 Det var kanskje litt tidlig på morgningen å poste noe slikt, kanskje dette er mer passende tidspunkt.. *bump* Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 28. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2010 Er dette et bedre tidspunkt å poste på da?! *B U M P* Lenke til kommentar
Like clockwork Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 1000kr for et tre år gammelt ratt, hvor reversen ikke fungerer høres dyrt ut, tror det er svært få som vil kjøpe en defekt gjennstand for 1000kr. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 28. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2010 Nja, delivs enig. Den trenger som sagt bare en liten rens, jeg har bare ikke brukt tiden på å finne ut hvordan. Og det rattet gir fremdeles mye for pengene! Mulig at 1000,- blir litt høyt, men burde ikke være langt i fra for at jeg skal gidde og selge.. Da ligger det heller i en eske på loftet Lenke til kommentar
Like clockwork Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Tror det beste hadde vært hvis du hadde fått fikset feilen før du prøvde å selge. Hvis en kjøper hører at reversen er defekt, da begynner man jo å lure på hvordan den generelle tillstanden er. Men dette er jo bare mitt syn på saken, godt mulig at andre mener noe helt annet. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 28. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2010 Som sagt, dette er en kjent feil på G25, dvs ikke en slitasje eller dårlig behandling. Men joda, får vurdere saken. Det er ikke et must for min del å selge rattet, men pengene hadde komt godt med Lenke til kommentar
LiaN-S Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Hva skal du ha for det OCZ 4GB DDR2 Gold-settet? Er intressert. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 28. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2010 Med tanke på at kjøp og salg ikke er lov her, så får du kontakte meg når annonsen kommer på finn Lenke til kommentar
LiaN-S Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Med tanke på at kjøp og salg ikke er lov her, så får du kontakte meg når annonsen kommer på finn Kan du sende meg persolig meldning med finn koden på når den blir lakt ut? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå