Gjest skeptisk_gutt Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Her ett lite problem! Har snakket med ei jente som jeg har lyst til å be med ut. Problemet er at det er ei vennine av xn, som jeg ikke er på talefot med. Jeg er redd for at hvis xn finner ut at jeg dater vennina hennes vil xn prøve å fucke opp mellom oss, for jeg er ikke sikker på hvordan hun vil reagere hvis xn min kontakter henne å snakker dritt om meg. Jeg har allerede klart å snu henne en gang, fordi når jeg ble venn med henne på facebook så kontaktet xn min henne å snakket dritt om meg. Jeg er også redd for at xn skal røpe hemmeligheter vi har til henne, bare for å ødelegge. Hun blir drit sur hvis hun ser at jeg har kontakt med vennene hennes. Hun har skaffet seg kjæreste selv, så hvorfor skal hun fucke opp til meg. Føles ut som om at hun vil at jeg skal kutte kontakten med alle vennene jeg fikk da jeg var sammen med henne. Dama jeg holder på med var noen som hun nesten aldri snakket med, først når hun fant ut at vi ble venner på fb. tok hun kontakt med henne igjen. Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 (endret) drit i eksen, hvis dama tror på det eksen din sier om deg, så er hun ikke noe å satse på Endret 26. januar 2010 av david_almli Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Her skal du bare prøve deg, og se hvor det bærer hen. Ja, du kan ende opp med å miste dama, men det er verdt sjangsen. Som han over meg så klokt sier det: Hvis hun ender opp med å droppe deg pga det eksen din sier, så er hun ikke noe å spare på uansett. Lenke til kommentar
samebob Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 ingenting å tape her, kjør på! hørtes ut som det er bra hu eksen din er en eks nå. Lenke til kommentar
Gjest gutt_skeptisk Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Jeg er kjempeglad for at hun er xn min, men jeg kunne å tenke meg at hun kunne ha oppført seg som det å. Hun kjefter på meg hele tiden om alt det "gale" jeg gjør. Hun var noe inni h........ sjefete, det er hun fortsatt mot meg, hvorfor kan hun ikke bare drite i å bry seg om hva jeg gjør. Noen tips om hva jeg bør gjøre for at hun skal slutte å blande seg i mine ting? Hun sa faktisk at jeg måtte slutte å poke ei på fb, fordi hun følte seg krenket av det. Herregud, hvis det er så krenkende, hvorfor la hun meg til som venn, får så å poke meg!!! Tror hele greia blir mye værre når det kommer ut av kjeften på henne. Egentli så tror jeg bare at hun på fb hadde sagt at jeg poket henne, så skulle xn min liksom dra det ekstra langt med å si at hun ikke likte det, får å få meg til å slutte med det. Hun tåler rett å slett ikke at jeg plutselig har flere venner enn hun har. Alle feil jeg har gjort, forteller hun til vennene sine i skrekk å advarsel, hun skjønner ikke hvorfor jeg gjorde det. Får så lite som at jeg dro til butikken uten å spørre om hun skulle være med ble det et h......oppstyr, så jeg droppet å si at jeg hadde vært der i stedet. Det ble betrakktet som løyn. Sa jeg noe på tull uten å si at jeg tull med en gang etterpå, så var det løyn. Så dette sier hun til alle jeg tar kontakt med, som hun også kjenner. Jeg er altså en stor løyner i hennes øyne!! Lenke til kommentar
Rocky1 Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Det er hun som driter seg ut forran alle vennene sine, ikke du. Ikke synk ned på hennes nivå for å snakke drit om henne, bare ignorer det hun sier. Fokuser heller på og vise dine gode sider forran dama du liker. Lenke til kommentar
dynaBel Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 kjør på. du vet ingenting før du har prøvd. hva har du og tape? Lenke til kommentar
Gayatri-mantra Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Jeg vil si go for it. Men kanskje gå litt forsiktig frem og se hvordan det utvikler seg? Spør henne ut på date. Hvis eksen din begynner å snakke bullshit om deg - så burde du kanskje nevnt for den nye dama at du og eksen ikke er helt på talefot - og at hun ikke burde ta alt det eksen din sier om deg for god fisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå