Crane Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Jeg har fått et ubehagelig problem , pcen min hakker når jeg skal spille. Umulig å spille CS og det er ekkelt å spille GTA vice city. Jeg skjønner ikke hva det kan være...jeg formaterte pcen for 1,5 uke siden så skulle tro alt var som det skulle. Jeg har defragmentert alle diskene i håp om at det skulle fungere, men det gjorde det ikke. Sjekket også om pcen hadde no spyware , det hadde den og jeg fjernet spywaren uten hell Håper noen kan hjelpe.. Lenke til kommentar
hcgustad Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Har du prøvd å skiftet skjermkort drivere? Er CPUen varm? Lenke til kommentar
Crane Skrevet 3. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2003 Jeg har ikke prøvd å reinstallere skjermkort drivere kan prøve det. CPUen ligger på 44 grader.... Lenke til kommentar
Crane Skrevet 3. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2003 JESS! Hakkingen er borte , måtte bare reinstallere skjermkort driverne takk for hjelpen hcgustad Lenke til kommentar
Crane Skrevet 3. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2003 nei har du settt , hakkingen var borte i går kveld. Dagen etterpå er hakkingen tilbake verre enn noen gang Fan skal jeg gjøre Format c: ? Lenke til kommentar
chrisege Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Ja, format c: /s er nok den beste løsningen. Ikke tull bort tid på problemmer, som du ikke finner ut hva er. (ta med /s i format komandoen for da får du med deg systemfilene også) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå