Audiovisuelt Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Nå har jeg spilt WoW så lenge og har så pass mange uker played at det er flaut å ikke kunne storien bak spillet. Har aldri spilt warcraft og ikke lest bøkene og questene leser jeg lite ut av. derfor lurer jeg på om noen har lyst å enten skrive historien bak wow i korte trekk, et par A4 sider ;D om ikke du heller har en ekstern link med historien. når jeg søkte på google fant jeg bare artikler om folk som har fått ødelagt livet sitt pga spillet. jeg er også åpen for bøkene. hvilke som er bra og hvilken rekkefølge man bør lese de i. ________ audio over og ut! Lenke til kommentar
Sondring Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 derfor lurer jeg på om noen har lyst å enten skrive historien bak wow i korte trekk, et par A4 sider ;D Dette burde være linken for deg http://www.wowwiki.com/Lore Ellers så er denne nokså grei: http://www.wowwiki.com/Timeline_(unofficial) Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Jeg anbefaler sterkt å spille gjennom Warcraft 3, og The Frozen Throne ekspansjonspakken etterpå. Enda bedre om du får med deg Warcraft: Orcs & Humans og Warcraft 2 først, men de begynner å bli vel gamle nå. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 De er da fortsatt relevante. Lenke til kommentar
KAS Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Hvis jeg ikke husker feil så lå det ei pdf-fil på the frozen throne cden med historia til warcraft-universet frem til det spillet. Den er temmelig godt skrevet og verdt å lese. Da er det også lettere å slå opp hva som skjedde etter det og frem til world of warcraft, i stedet for å bla seg gjennom et par tusen wiki-artikler Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Å spille dem gamle warcraft spillene med den "ræva" grafikken tror jeg er mer ødeleggende enn smart;) Men wow bøkene man kan få kjøpt på nett og i bokhandlere er svært artig når det kommer til lore. Jeg har vel lest alle untagen dem 2 siste som er gitt ut. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Ødeleggende? Hvordan det? Er da bare koselig. Og er da uansett storyen man er ute etter her, ikke grafikken Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Hva heter disse bøkene? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 (endret) Warcraft books Man har jo også Blizzards offisielle History of Warcraft Endret 27. januar 2010 av MrLee Lenke til kommentar
FarAway Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Finnes disse bøkene på norsk ? :o Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 tviler på at noen av oversatt de gitt, og uansett helhetsfølelsen er mye bedre på englesk, en oversatte bøker Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Å spille dem gamle warcraft spillene med den "ræva" grafikken tror jeg er mer ødeleggende enn smart;) Men wow bøkene man kan få kjøpt på nett og i bokhandlere er svært artig når det kommer til lore. Jeg har vel lest alle untagen dem 2 siste som er gitt ut. Mer ødeleggende enn smart? Hvorfor det? Er ikke mange spill som gjør meg mere glad enn Warcraft 2 wow, ta deg en bolle! Greit at grafikken er dårlig, men husk - grafikk er ikke alt. Lenke til kommentar
aarolilja Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 mentaliteten har forandret seg meget nå når gaming har blitt mer casual. grafikk, story og gameplay. før var det omvendt. War2 har kanskje ikke "god" grafikk i den forstand den moderne gamer muligens forventer, men fy faen for et sinnsykt spill. har brukt så ufattelig mange timer på det at det er helt nifst. vil anbefale alle å spille igjennom både det og Orcs & Humans. skulle gjerne sett oppdateringer til de to spilla. høy-oppløsningsgrafikk og nye cinematics ville vært utrolig kult. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 finnes det side hvor man kan se alle cinematics fra wc2 og 3? sånn i rekkefølge og alt fikset ;p Lenke til kommentar
aarolilja Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Ellers så er denne nokså grei:http://www.wowwiki.com/Timeline_(unofficial) liker den. begynn på http://www.wowwiki.com/The_Titans_and_the_...of_the_Universe og bla deg frem. artig lesning. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 (endret) finnes det side hvor man kan se alle cinematics fra wc2 og 3? sånn i rekkefølge og alt fikset ;p Var en gærning som klippa sammen ALT av cinematics og cutscenes til en 4-5 timers "film" (12 filer, samla ca 5GB). Lasta ned alle episodene fra warcraftmovies.net (.com?) for en tid tilbake, veit ikke kom dem ligger der enda. Pre-WoW var det visst episodene het. Edit: Fant dem. http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=34771 Endret 2. februar 2010 av Gurglemuffin Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Husk at dere kan kjøpe disse bøkene i dem ulike byene deres. I bergen finnes disse bøkene på Avalon, og samme butikk er vel å finne i oslo og stavanger? Med andre ord...i butikker som spesialiserer seg på rollespill og fantasy etc.. Nå skal jeg ta meg en tur å skaffe Lich king bøkene:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå