EMS15 Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 (endret) Heisann! Har to raske spørsmål om House: 1. Hva skjer videre mellom Dr. House og Dr. Cameron 2. Jeg har lagt merke til at ofte driver de å "bryter seg inn" i folks hus for å leite etter forskjellige ting som kan oppklare hvorfor pasienter får symptomene som de gjør. Er dette "lovelig"? Hvordan kan de gjøre det? Er det slik at hvis jeg havner på sykehus kan det hende at personer fra sykehuset bare bryter seg inn i huset mitt for å leite etter forskjellige ting? Jeg er klar over at det gjør det mer spennende med.. What? Edit: Glemte å si at jeg akkurat er ferdig med sesong 1! Endret 26. januar 2010 av EMS15 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 (endret) 1. Tror hun er skrevet ut av serien. 2. Nei, det er bare tull. edit: Ops så ikke at du snakket om sesong 1. Ser på usa-sendingene selv. Husker ikke hva som skjedde i sesong 1, sikkert noen andre kan svare deg på det. Endret 26. januar 2010 av Blåbær Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 26. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2010 1. Tror hun er skrevet ut av serien. 2. Nei, det er bare tull. edit: Ops så ikke at du snakket om sesong 1. Ser på usa-sendingene selv. Husker ikke hva som skjedde i sesong 1, sikkert noen andre kan svare deg på det. Hvilke sesong? 0.0 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Sesong 6, etter skilsmissen med en viss person som ikke er House Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 26. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2010 Sesong 6, etter skilsmissen med en viss person som ikke er House =( Det blir jo ikke det samme uten henne ? =/ Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Det kommer masse nye mennesker som skal ta over rollen hennes, tror det er snakk om sesong 4. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå