cjako Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Jeg lurer på hvilke forskjeller jeg vil merke om heg installerer ROM version 2.73.405.5 på min HTC Hero. Tror jeg har den nest nyeste fra før. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 "The new firmware doesn’t just make the Hero more speedy; it also brings with it a tweak to the 5-megapixel camera. That tweak adds touch-to-focus, a feature seen on some of HTC’s Windows Mobile smartphones." Lenke til kommentar
cjako Skrevet 26. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2010 takk for svar Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Ganske mange fixes i den nye ROMen. Jeg er under en NDA, så jeg kan ikke skrive alle detaljene dessverre. Men det er en del generelle fixes for performance på knapper, kamera, auto fokus. Hotmail issues. Youtube åpnes i HTCs flash player. Fix for å gjøre facebook updates kjappere, bedre tab usage i browser. KJappere lunch av incomming call skjerm. Improved scrolling performance etc. Også en del små bug fixes, spesielt en for å forbedre dekning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå