LilleLol Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Spør igjen: Hva skal til for at du ønsker ha sex med noen? Lenke til kommentar
LilleLol Skrevet 25. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2010 At man er kåt? Så hvis du er kåt er er det for eksempel ok å ha sex med veninna til bestevennen din som er stygg og ikke har lyst? Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 At jeg elsker vedkommende Enkelt og greit. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Rotta_* Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Krav: 1) At jeg er kåt 2) At jeg ikke ødelegger for meg selv eller andre ved å ha sex 3) At vi er alene 4) At hun er middels eller over middels pen 5) At hun har lyst Ønsker: 1) Jeg er forelsket 2) Hun er forelsket 3) Hun er ikke dekket med smike og brunkrem *æsj* 4) Hun er vill og med på ALT Lenke til kommentar
Santapaola Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 At hun hverken er et familiemedlem av meg, eller et familiemedlem eller eksen til en god kompis. Dette i tillegg til at hun ser BRA ut eller klarer å tilfredsstille mine behov på en ekstraordinær måte. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Når fordelene er større enn ulempene. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 (endret) ^ | What he said. Endret 26. januar 2010 av Lightningwolf Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 (endret) 1: Det kaster en skygge 2: Det har minst 4 hull som går dypt inn i kroppen 3: Det er varmblodig 4: Det har ikke skarpe tenner, er ikke giftig, og bør være et kvinnemenneske ved navn Silje som bor sammen med meg. 5: Når kravene over er fylt: Det skal ingenting til for at jeg skal ville ha sex med kjæresten min <3 (6: Bortsett fra vissheten om at HUN også vil ha sex med meg...) Hvis du snakker om "noen" som i "hvem som helst". 1: Menneskejente, over pubertetsalder, fullt utviklet mentalt 2: Så normalt utseende som mulig (Den statistiske normalen er faktisk det statistisk peneste, så normal BETYR pen) 3: Hun må sjarmere meg på en eller annen måte 4: Hun må ville ha sex med meg ... ... ... Kort fortalt: Vedkommende må se frisk og normal ut, og må være interessant for meg, og lysten må være gjensidig. Endret 26. januar 2010 av Red Frostraven Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg