Gå til innhold

Bør ekstremsport forbys?

Ekstremsport  

80 stemmer

1. 1. Bør ekstremsport forbys?

• Ja
      4
    • Nei
      75
    • Ingen formening
      1
  2. 2. Hvem bør betale sykehusregninga?

• Skattebetalerne
      37
    • Ekstremsportutøverne bør betale selv
      23
    • Ekstremsportutøverne og skattebetalerne bør dele på regninga
      10
    • Ekstremsportutstyr bør bli dyrere, slik at avgiftene betaler regninga for ulykker
      7
    • Ingen formening
      3
  3. 3. Hvem bør betale redningsaksjonen?

• Skattebetalerne
      28
    • Ekstremsportutøverne bør betale selv
      22
    • Ekstremsportutøverne og skattebetale
      17
    • Ekstremsportutstyr bør bli dyrere, slik at avgiftene betaler regninga for ulykker
      9
    • Ingen formening
      3
  4. 4. Bør farlige handlinger generelt forbys?

• Ja
      2
    • Nei
      70
    • Ingen formening
      6

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skateboard var forbudt i Norge fram til 1989, pga sikkerhetshensyn. Skulle like å se en liberalist forsvare det forbudet.

Forøvrig artig å se argumentasjonen fra Rothbard her; siden jeg ikke får den friheten jeg vil, skal man kutte ned på andres frihet. Fordi det kanskje kan koste meg penger.

Lenke til kommentar

Jeg burde kanskje ha formulert meg litt mer lettfattelig. De har andre prioriteringer, samt måte å utføre statlige oppgaver :)

Forøvrig artig å se argumentasjonen fra Rothbard her; siden jeg ikke får den friheten jeg vil, skal man kutte ned på andres frihet. Fordi det kanskje kan koste meg penger.

Enig, skulle nesten tro han var sosialist :p

Endret av ole_marius
Lenke til kommentar
They own you!

Se filmen hos Youtube

Sosialister har andre meninger hvordan er stat skal styres enn hva konservative og liberale har.

Nazister har andre meninger om hvordan jøder skal behandles enn hva liberalister har.

Skjønner du ikke at vi er lei av de propaganda videone du legger ut? Kan du heller ikke argumentere med dine EGNE argumenter isteden for å linke til andres meninger.

Også kan du gjerne begynne å argumentere fordi ingen vil høre på dine argumenter med mindre du begrunner litt!

Enig, uenig, egoistisk. There's no such thing as free lunch.

Det er ikke å begrunne!

Lenke til kommentar

Jeg synes vi skal forby all reising, siden det dessverre faller ned et par fly fra tid til annen.

Men jeg skal ikke falle ned på ditt nivå, jeg respekterer dine meninger. Men for the record så er jeg svært glad det finnes få personer med din tankegang i verden. Huhei!

Lenke til kommentar
Nå er det nok drittslenging fra deg! Sosialistfitte!

Gratulerer nå har du havnet på et nytt lavmål, personangrep vil bare føre med seg at vår respekt for deg svinner hen...

Det er egentlig litt forståelig at han til slutt sprekker når så mange rotter seg sammen mot ham, spesielt når noen av innleggene grenser mot mobbing. Du må ha ganske tykk hud for å diskutere på et forum der 99% av brukerne motsier alt du sier, dag ut og dag inn. Forholdene tatt i betraktning, har vel Rothbart holdt seg ganske sivilisert (så vidt jeg kan se).

Lenke til kommentar

Tull. Tråden og diskusjonsemnet er i hovedsak laget for å provosere, det ser man jo med en gang. Det kan godt hende at trådstarter faktisk mener det han sier, jeg kjenner ikke til brukeren så det skal ikke jeg si, men trådstarter vet selvfølgelig at hans meninger er svært omstridte blant majoriteten, og grunnen til at han fyrer opp til debatt her er ikke akkurat for å forandre verden, det gjør man ikke på Diskusjon.no, det er for å provosere.

Lenke til kommentar
Nå er det nok drittslenging fra deg! Sosialistfitte!

Bedre med en sosial fitte enn en usosial fitte, he-he-he. :tease:

------------------------------------------------------

Men saken er jo at fyrn ikke eier diskuterings evner i det hele tatt. Eneste han gjør er å Quote andre og skrive et ord, som enten er:

Enig, uenig, egoistisk og there's no such thing a s free lunch.

Jo, også iblant slenger han ut en propaganda video.

Endret av SaitekQ
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...