Gå til innhold

Stabæk - Manchester United Reserves


Jørgen

Anbefalte innlegg

Var på kampen, et bittelite referat.

 

Obertan: God med ball i beina, kan få til en del på egenhånd men fikk vel ikke til mer enn tre-fire dribleraid som endte med dårlige pasninger. Rent generelt er inntrykket mitt at han må jobbe noe voldsomt med pasningene, hvis jeg skal tippe så tipper jeg at han hadde 30-40% vellykkede pasninger. Ikke hjelper det at han i forsvar prøver seg på en fiks pasning tilbake til en av forsvarerne, men bommer totalt og gir Stabæk en enorm sjanse de burde putta på.

 

Det som stod i Dagbladet på søndag om at han var en av banens beste er bare piss, han var tvert i mot en av Uniteds dårligste.

 

Det virka rett og slett som at han ikke var motivert. Han har vært mye bedre når han har spilt for A-laget.

 

 

Diouf: Jobber bra fremover på banen, har noen lekre pasninger og noen ikke fullt så gode. Det lukter mål lang vei av han og jeg tipper han er med mot Portsmouth til helgen. På slutten av kampen når Stabæk hadde tatt over mer og vi ble presset jobbet han overraskende bra i forsvar. Reddet faktisk et skudd/heading som garantert hadde gått i mål og.

 

Amos: Hadde et par virkelig gode redninger, en situasjon hvor han fomlet litt med ballen. Clean sheet!

 

Brandy: Føler ikke han fikk til så mye. Han ble mildt sagt liten i forhold til midtstopperne til Stabæk, men for en fart han har.

 

 

Edit: Diouf hadde vel en assist og mener jeg å huske.

Endret av Alt-Ctrl
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå husker jeg ikke i farten hvem som spilte, men Hewson muligens?

 

Hewson kom inn senere i kampen. Lurer på om det var Corry Evans.

 

 

Ellers er jo Stabæk totalt ute av form, og jeg tipper de undervurderte reservelaget våres rimelig kraftig. Tror ikke det hadde blitt en grei 3-0 seier om gutta hadde møtt de på sommeren. For øvrig skal det nevnes at Stabæk faktisk hadde en del gode sjanser til å score mål, men avslutningene var for dårlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...