diehto Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Hei, jeg skal på fest med viking tema, derfor hadde jeg lyst å få tak i ett drikkehorn, hvor fett er ikke det? Men jeg har søkt hele nettet men finner ikke noe bra... Dette er jo norge, viking HQ! Er det noen som tilfeldigvis vet om et sted jeg kan få tak i et? jeg ser ikke etter noe dyrt eller kunstnerisk, men noe for et par hundrelapper og i nærheten av oslo. Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Har selv lett etter dette, og eneste jeg fant var på ei tysk nettsie. Husker desverre ikke linken, men hvis du ikke har noe imot å bestille fra utlandet, så er det bare å google! Lenke til kommentar
gerri28 Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Viking Design har noen i tinn som du kan bestille. Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 (endret) Teknikmagasinet anyone? (bare søk på bong) Endret 23. februar 2010 av lekse2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå