Castman Skrevet 25. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2010 Lurer på hvor jeg kan få kjøpt tilnærmet like t-skjorter vi hadde i forsvaret? Likte spesielt godt passformen takker for svar folkens Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 25. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2010 Vil tro du finner noe på HM. Lenke til kommentar
hean Skrevet 25. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2010 Lurer på hvor jeg kan få kjøpt tilnærmet like t-skjorter vi hadde i forsvaret? Likte spesielt godt passformen takker for svar folkens Forsvaret legge vel ut slike ting på QXL av og til... da kan du kjøpe de pallevis Lenke til kommentar
Castman Skrevet 26. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. januar 2010 Lurer på hvor jeg kan få kjøpt tilnærmet like t-skjorter vi hadde i forsvaret? Likte spesielt godt passformen takker for svar folkens Forsvaret legge vel ut slike ting på QXL av og til... da kan du kjøpe de pallevis hehe, men vil helst ha noen ubrukte Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 26. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2010 De selger selvfølgelig ubrukte. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2010 Veit ikkje kva skjorter det er snakk om, men det finnes kanskje her: http://www.milrab.no/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå