Nikern Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Hei jeg har en Corsair 450 Watts strømforsyning jeg skal bytte vifte på ganske snart. Tenkte å høre om det var noen andre her som har gjort dette før og har noen erfaringer å dele med meg før jeg begynner å åpne den. Garanti osv er jeg ikke så bekymret for, tror nok ikke jeg skal være i stand til å ødelegge den mer enn at det lar seg reparere selv Men har du gjort det, sett det, eller vet noe om det, så setter jeg pris på om du deler det med meg. Mvh Nikern Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 (endret) Det er vel ikke bare å bytte vifte, kontaktene er vel loddet fast. Skjønt, jeg vet ikke hvordan det er med den psuen, men de jeg har vært borti har det vært loddet fast. Endret 25. januar 2010 av arjato Lenke til kommentar
Nikern Skrevet 25. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2010 Ja må nok sikkert kutte kablene mellom viften og kretskortet, men det er ikke noe problem. Går kanskje ann å bare kutte helt inne ved den gamle viften for så å koble den til den nye. Så slipper jeg lodde på kretskortet. Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Det er nok tryggest om du ikke føler deg bekvem med å lodde. Lenke til kommentar
Nikern Skrevet 25. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2010 Jo det er ikke noe problem. Har tilgang på masse utstyr for lodding, men slipper jeg så er det like så greit. Sparer tid og enda en mulig feilkilde. Eneste jeg er litt usikker på er om jeg får svar fra Corsair på hvor mye luftgjennomstrømming psu'en min trenger. Spennende å se Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå