Gå til innhold

Råd til kjøp av konsoll for GH (trommer)

Mahler

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har veldig lyst på guitar hero, men selv synes eg ikke selve gitaren falt så veldig i smak i forhold til trommer.

Jeg søker derfor om råd til kjøp av både konsoll og valg av trommer. Har sett på et Ion trommesett som blir rost veldig mye, men eg skjønner ikke helt gangen i det settet. Funker Ion trommesett både til xbox og ps3? Er det mye å sette seg inn i eller modifisere på et Ion trommesett for at det skal funke på enten xbox eller ps3? Viss du skulle anbefale meg et helt sett inkludert en konsoll, hva ville du anbefalt?

En liten link til Ion trommesett eg har sett på: http://ion-audio.no/produktsider/dr_xbox360.html

Har og sett en link som var mer rettet for ps2/3, er visst et ion sett det og, men usikker på hva som er forskjell: http://www.advance.no/Item.aspx?id=4525221

Takker veldig for svar og råd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ion Drum Rocker finnes både i en 360-versjon og en PS2/PS3-versjon. Siden 360en koster betydelig mindre enn PS3 så er vel valget enkelt? I tillegg er live-tjenesten bedre på 360en så om du har planer om å spille Rock Band mot noen via internett er det også en fordel med 360. Glem Guitar Hero, det er Rock Band 1/2/Beatles du vil ha. :)

Lenke til kommentar

Det er altså ikke mulig å gjøre et Ion trommesett til ps3 kompatibelt med xbox?

Tok turen innom elkjop.no og søkte på rock band 2, ser at det er mye rart som selges angående dette. Viss eg går for xbox oppsettet med ion trommer, er det noen av de rock band spillene dere vil anbefale meg? Kan man laste ned sanger via nettet for å få låter man ønsker seg? For eksempel om jeg vil spille mye Metallica, kan jeg få tak i deres sanger på en måte for å spille dem?

Takker veldig for svar, rock band ser veldig bra ut.

Endret av Mahler
Lenke til kommentar

En liten ting til eg lurte på. Jeg kommer nok til å skaffe meg rock band, men hvordan er Ion trommesettet på guitar hero? Er det veldig få spill som støtter det ? Leste blant annet på en youtube kommentar som sa at Guitar hero var vanskeligere, mens Rock band var mer fun fun. Har lyst å ha mulighet til å spille begge to.

Lenke til kommentar
Gå for Rock Band 2. Med nedlastbare låter har du et sangbibliotek på over 1000 sanger tilgjengelig!

Vil du bare spille Metallica er naturligvis Guitar Hero: Metallica et greit spill å kjøpe i tillegg.

Om eg skulle gå for PS3, er ikke Rock Band 2 kommet ut til ps3? Er Rock Band mer rettet mot xbox 360?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...