OddZen Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 (endret) Hei. Jeg har mye tregere nedlastningshastighet både på internettsider og andre ting. Har dell XPS M1710 med Intel® PRO/Wireless 3945ABG Network Connection. Har fullt signal hele tiden, og installert nyeste driver. Har slått av antivirus og brannmur. Nettopp formatert pcen også og det hjelper ikke. Speedometer testen viser: Meg: Din IP-adresse er: Ditt ping resultat er: 0 ms Din nedlastingshastighet er: 293 kbit/sekund. Kompisser rett ved siden av meg i samme rom: Din IP-adresse er: Ditt ping resultat er: 0 ms Din nedlastingshastighet er: 2142 kbit/sekund. Jeg går aldri over 500 kbit/s, mens de ligger på over 2000-3000 kbit/s hele tiden. De oppdaterer internettsidene raskere, har bedre ping i spill, laster ned raskere etc. Tusen takk for alle svar=) Ha en fin kveld! Endret 25. januar 2010 av OddZen Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Sjekk om du har noe strømsparingsfunksjoner på, det hemmer ytelsen betraktelig. Regner med du også har like sterk signalstyrke som kompisene dine, hvis ikke kan det tyde på noe deffekt hw (f.esk antenneledning med dårlig kontakt) Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 25. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2010 Har på maksimal ytelse på strømmoduset. Har samme styrke som de andre. Blir ikke kobla fra og sånne ting heller. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Prøv å slå av kryptering i router for å se om det er trådløsforbindelsen / kryptering som trøbler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå