Gå til innhold

Harddisk er "sletta"

E-N

Anbefalte innlegg

Hei. Eg har eit proplem med ein Acer Aspire 5050 laptop. Først hadde eg windows xp på den, men etter at broren min skifta passord på den for så å gløyme det, kjøpte eg windows 7. Då eg skulle installere windows 7, fekk eg valget om kva harddisk eg skulle installere det på.(det er 2 harddiskar)Sia den eine harddisken allereie hadde windows xp installert tenkte eg eg kunne slette xp og så installere windows 7. Då eg trykte remove kom det ein melding om at no vart alle filene sletta. Eg trykte ok, men då forsvann heile hardddisken, så eg installerte w7 på den andre harddisken. Då eg kom innpå windows 7 skjønna eg at det ikkje fanst w7 drivarar til denne maskina. Så no sit eg med windows xp og berre ein harddisk på 60 gb. Kva skal eg gjere for å "vekke" den andre harddisken igjenn?

På forhand, takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I følge googling er det en 120GB harddisk i maskinen din, det er ikke plass til 2 disker. Du får ikke mindre plass på disken, alt ligger nå på C:. Før hadde du kanskje også D: om det ikke bare er recovery partisjonen du har slettet, da har du mer plass på C:.

Endret av Ned Flanders
Lenke til kommentar

No har eg igjenn prøvd å installere windows 7 etter inlegget frå arjato. Denne gongen var eg litt smart og trykte "format" og ikkje remove. Men denne gangen sto det og remove når eg merka harddisk C. Korleis er dette muleg? C er jo ikkje ein partisjon :hmm: Då kan det jo vere muleg at eg ikkje sletta ein partisjon sist gang....

Lenke til kommentar
Ja det var nok ein partisjon eg sletta. men på min datamaskin står det at disk C berre har 70gb. Arjato: funkar wista drivarar til windows 7 då? Takk for svar!

Ja, av erfaring så vil de fleste vista drivere fungere i windows 7, installerte windows 7 på min egen maskin med vista drivere, men mesteparten kommer gjennom windows update.

Lenke til kommentar

Mulig du har slettet den ene partisjonen, om du hadde 2 partisjoner og sletter 1 så vil ikke den du slettet vises i windows lenger, plassen er på disken, men du får ikke til å bruke den, da vil det se ut som disken er mindre en den faktisk er, da må du partisjonere på nytt for å ordne det

Hvis du lar diskplass være upartisjonert på harddisken, kan det hende at den fullstendige størrelsen på harddisken ikke vises i Windows, men bare mengden ledig plass.

http://support.microsoft.com/kb/255867/no

Endret av arjato
Lenke til kommentar
Mulig du har slettet den ene partisjonen, om du hadde 2 partisjoner og sletter 1 så vil ikke den du slettet vises i windows lenger, plassen er på disken, men du får ikke til å bruke den, da vil det se ut som disken er mindre en den faktisk er, da må du partisjonere på nytt for å ordne det

Hvis du lar diskplass være upartisjonert på harddisken, kan det hende at den fullstendige størrelsen på harddisken ikke vises i Windows, men bare mengden ledig plass.

http://support.microsoft.com/kb/255867/no

Ok. Tusen takk for hjelpa. No virkar Windows 7 rimeleg bra og. Skal prøve det du sa. Takk!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...