eXargy Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Har en P2602HWT som nekter og sleppe meg inn. 10.0.0.138 timer ut har prøvd og resette og trekke ut strømmen i 10sek sitter kablet og alt fungerer bortsett fra at jeg ikke kommer inn i ruteren. hva mer kan jeg prøve? Lenke til kommentar
Märtha og Durex Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Du finner kanskje en løsning her: http://moya.zyxel.no/multimodem/P-2602HW-F...d1_2008-4-2.pdf Lenke til kommentar
eXargy Skrevet 25. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2010 fant ingenting om mitt problem : \ Lenke til kommentar
janingar Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Pussig.. Fungerer det i det hele tatt ellers? Eller fullstendig dødt? Mulig det er best å kjøre en fabrikk-resett på den. Oppskriften er som følger: 1. Trekk ut strømmen på modemet. 2. Bruk en binders eller nål og stikk den inn i reset-hullet bak. 3. Sett strøm på modemet igjen (med reset fortsatt inne). 4. Hold reset inne i 20 sek. til og modemet skal være fabrikk-resatt. Da burde det være mulig å komme inn på 10.0.0.138. Brukernavn: Admin og uten pasord. Om det fortsatt ikke fungerer så burde du kunne få et nytt modem fra Telenor. Lenke til kommentar
eXargy Skrevet 27. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2010 takk : ) det funket, den var ikke helt død nei. Alt annet enn tilgang til firmware fungerte jeg hadde internett og tilgang via trådløs. alle pc'er på nettverket fikk tildelt ip og fant værandre. prøvde vanlig reset og reboot uten hell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå