bad__ip Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 (endret) Det beste er å kjøpe "nett i kontakt", det er sånn du kobler modemet i en stikkontakt, og putter en identisk stikkontakt i strømuttaket ved PC'en og trekker en kabel derfra til PC'en. De har det på komplett.no, men er ganske dyrt. Vet ikke om det var det du mente, men det er jo integrert nettverkskort i PC'en da. Så vis du sitter like ved uttaket er dette optimalt. Endret 8. februar 2010 av bad__ip Lenke til kommentar
ttoz Skrevet 8. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2010 jeg mente trådløs nett-kobling om du kjønner, haha. men om den er integrert så går det jo helt fint, får vel bare se når jeg får den Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Det er ikke integrert trådløst nett på hovedkortet, tror jeg missforsto, men vis dere har trådløst nett så er det bare å kjøpe ett trådløst nettverkskort for high-speed, eller vis du nøyer deg med "greit", så kan du bare kjøpe en WiFi USB-hub. Lenke til kommentar
ttoz Skrevet 8. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2010 kunne du ha funnet en på netshop? aner ikke hva jeg skal lete etter Lenke til kommentar
ttoz Skrevet 16. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2010 Javeeeel, jeg har da ikke kjøpt pc enda grunnet 1 års garanti på bygginga av selvalgte komponenter, noen som pappa mente var for lite. Noen som vet om det er en måte og utvide garantien på? Ellers er dette speccsa til nå : AMD Phenom II X4 945 ( 3,0ghz ) ASUS M4A785TD-V EVO XFX Radeon HD 5770 Mushkin 4gb 1600mhz Samsung Spinpoint F3 500GB Chieftec 650Watt Windows 7 - 64bit Antec Nine Hundred SONY DVD-BRENNER 5770 pga. spiller ikke så krevende spill som crysis. og sett mange som får veldig bra fps på modern warfare 2 og lignende Og er det noen som vet hvor mye mere fps man får med 5770 i forhold til 9600 GT? plager meg at ingen kan gi meg et svar Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 (endret) Garanti er oppskrytt, du har angrerett og du har forbrukerkjøpsloven, du har jo fortsatt produktgaranti på alle delene. PC-garantien er jo kun for å tjene penger... 5770 gir MER FPS enn 9600GT, hvorfor er du så keen på å vite det, nøyaktige tall finnes ikke, skjønner ikke hvorfor du har lyst på 9600GT i det hele tatt... Endret 16. februar 2010 av bad__ip Lenke til kommentar
Osse Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 (endret) Du kan gå til multicom å plukke ut deler der, de gir full garanti når de bygger for det, dette koster kr 1000,- Edit Uansett så er det stort sett 5 år reklamasjonrett, noe som skulle være like så bra som fabrikkgarantien. Endret 16. februar 2010 av Osse Lenke til kommentar
ttoz Skrevet 16. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2010 bad_ip, jeg har ikke lyst på 9600 GT, en venn av meg har det, vil bare være sikker på at jeg har bedre skjermkort (pc) enn han. Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Det har du garantert... Lenke til kommentar
ttoz Skrevet 16. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2010 joa, sorry ass Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 hehe Tror nok PC'en din vil rocke PC'en til kopisen din. Disse testene er tatt med i7 920 @3,8GHz. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå