Osse Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 :!: + på litt og si Dette hovedkortet, så er det kongeytelse for penga, stilen kan kanskje bli bedre Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 (endret) Haha, finally Edit. Stilen kan bli MYE bedre, denne kommer til å se ut som en billigkasse. Men det er jo sannheten Derfor kaster jeg med glede inn 1000 kr ekstra, for å få det til å se bra ut, og yte det lille ekstra hver gang jeg kjøper PC. Endret 26. januar 2010 av bad__ip Lenke til kommentar
ttoz Skrevet 26. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2010 Kunne du tatt deg tid til å lage en set-up på enten komplett, netshop, ps.no eller hva det skulle være? Det hadde vært topp! Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 DETTE er nok det nærmeste jeg kommer på komplett.no. Lenke til kommentar
ttoz Skrevet 26. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2010 Ikke for å være masete, men nå mente jeg de pcene hvor "nettstedet" bygger for deg. Tror ikke jeg kommer til å bygge pc selv, det har jeg nok ikke nok kunnskap til, hehe xD Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Det er bare gøy å bygge. Men send en mail til komplett, og spør om de kan bygge den for deg. Ellers så er du vel ikke helt senil, så du klarer vel å smette sammen de samme varene på Netshop, og sende de en mail om de kan bygge den, de gjør vel det for 200 kr... Er du usikker på om du har valgt riktig, så tar du screenshot av handlelista og legger ut her, så skal vi se over at alt er riktig. Lenke til kommentar
Osse Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Jeg har ringt og spurt komplett om dette, og de gjør ikke dette lengre, mulicom gjør det for kr 1000,- her med rigg garanti, nettshop for kr 370, her med delegaranti. Så netshop er rette plassen å gå for maksimal ytelse med egene utvalgte komponenter. Lenke til kommentar
ttoz Skrevet 26. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2010 Takker, ser etter utstyr nå Lenke til kommentar
ttoz Skrevet 26. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2010 http://www.netshop.no/aspx/cart/handlevogn.aspx ser denne grei ut? mangler cd-brenner/dvd, vet. men ordner det etter hvert. også må jeg jo ha OS: Win7? Og så vil jeg bare spørre.. siden jeg ikke skal ha en skikkelig kraftig gamer pc, er da 2gb ram nok egentlig? bare et spørsmål Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 (endret) Det funker ikke og linke til handlevogn fra netshop. Jeg mener 4GB er ganske uungåelig i en ny PC som skal brukes til spilling, selv om det ikke er kraftig spilling. Hva slags OS du skal ha er jo opp til deg. Men hvis du skal ha Windows, er nok Win7 den mest naturlige veien og gå. Endret 26. januar 2010 av pOOf Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 4 GB og Windows 7 64-bit er veien du burde gå. Lenke til kommentar
Osse Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 (endret) @bad_ip du kommer deg , om litt så ser du hvilken rigg som er best for hva trådstarter spør om. Som du sikkert har lagt merke til begrunner jeg mine anbefalinger utfra riktige benchmakrs, jeg holder kjeft der hvor intel er bedre. Og for å si de rett ut intel gutta her på forumet , de kan ikke gamet jeg så sist en som skulle ha Intel , du finner trpeden er 1156 va 1366 plattform, ikke en intel gutt så hva so var feil, x4 ved 1156 vs x16 1366. er latterlig egenlig, og vitner om lite kunnskap. at Intel gutta ikke kan sette opp en bedre rigg. OK det er kanskje surt at jeg ikke forteller hva som er feil med intel oppsett, for jeg kan faktisk sett opp optmale intel opsett også. å. Endret 27. januar 2010 av Osse Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 @Osse Det er bra, har gått over fra å velge etter pris og overskrift, til å sjekke grundig i detaljer ettersom jeg nå forstår hva det meste betyr, synes det bare har kommet så uendelig mange nye uttrykk og forkortelser siden jeg nerdet i 2004. Enig i at det er litt for mye skryt rundt Intel, men selv så liker jeg begge godt. Det som gjør at jeg velger Intel til min PC er at hovedkortene ser så ekstremt mye bedre ut, og det er mye mer å velge i enn på AMD fronten. Minuset med Intel er de høye prisene. Har noen oppsett av Intel som jeg ikke trur er så halvgærne, selv om man får mindre enn hva man betaler for. Det koster med design. DETTE SER EKSTREMT BRA UT (men dog litt lite skjermkort, og TOO EXPENSIVE) DETTE YTER OG SER BRA UT (tror ikke CPU vil være flaskehals, kabinettet er NaJs ) DENNE ER FIN DA! Men har noen fine AMD oppsett også... Kanskje ikke de billigste men. . . . Lenke til kommentar
ttoz Skrevet 28. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2010 Jeg bor jo i Kristiansand, ikke sant. Og hvis jeg skal få pcn sendt via posten, er det stor sjanse for at dataen blir ødelagt, eller er den godt nok pakket inn? Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Vet ikke hvordan de pakker ned ferdigbygde PC'er, vet bare at noen selskaper sender ved skjermkortene eksternt ettersom de veier mye og kan skade hovedkortet. Men tror det burde gå bra, går det ikke bra så skylder du på posten og får ny pc Lenke til kommentar
theozH Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 (endret) Hei, jeg syntes på det høyeste at du burde velge bad_ip sitt forslag, det er sykt mye ytelse for pengene. MEN: Jeg ville byttet ut kabinettet med et Cooler Master HAF mini, det er sykt bra og sykt rått CM HAF MINI Endret 28. januar 2010 av theodoje Lenke til kommentar
ttoz Skrevet 28. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2010 Det var bra ja, men som Osse sa så hadde komplett sluttet med å bygge deler som du selv hadde funnet. Og jeg har ikke peiling på hvordan man bygger pcn sjøl, så jeg vil helst slippe det Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Du kan fortsatt kjøpe systemet mitt på Netshop da, de har nesten alle delene, få endringer som må gjøres. Lenke til kommentar
ttoz Skrevet 30. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2010 Dette er sikkert det dummeste spørmsålet du har hørt, men hvordan får jeg netshop til å bygge de delene som jeg har funni, må jeg ta kontakt med dem? lolzzlz Lenke til kommentar
Osse Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Eget varenummer hos netshop, legg dette også i handlekurven din, så bygger de riggen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå