Gå til innhold

AMD pc-bygger rundt 6k (Stasjonær)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, finally :p

Edit. Stilen kan bli MYE bedre, denne kommer til å se ut som en billigkasse. Men det er jo sannheten :p

Derfor kaster jeg med glede inn 1000 kr ekstra, for å få det til å se bra ut, og yte det lille ekstra hver gang jeg kjøper PC.

Endret av bad__ip
Lenke til kommentar

Det er bare gøy å bygge. Men send en mail til komplett, og spør om de kan bygge den for deg.

Ellers så er du vel ikke helt senil, så du klarer vel å smette sammen de samme varene på Netshop, og sende de en mail om de kan bygge den, de gjør vel det for 200 kr...

Er du usikker på om du har valgt riktig, så tar du screenshot av handlelista og legger ut her, så skal vi se over at alt er riktig.

Lenke til kommentar

Jeg har ringt og spurt komplett om dette, og de gjør ikke dette lengre, mulicom gjør det for kr 1000,- her med rigg garanti, nettshop for kr 370, her med delegaranti.

Så netshop er rette plassen å gå for maksimal ytelse med egene utvalgte komponenter.

Lenke til kommentar

Det funker ikke og linke til handlevogn fra netshop.

Jeg mener 4GB er ganske uungåelig i en ny PC som skal brukes til spilling, selv om det ikke er kraftig spilling. :)

Hva slags OS du skal ha er jo opp til deg. Men hvis du skal ha Windows, er nok Win7 den mest naturlige veien og gå. :)

Endret av pOOf
Lenke til kommentar

@bad_ip

du kommer deg :), om litt så ser du hvilken rigg som er best for hva trådstarter spør om.

Som du sikkert har lagt merke til begrunner jeg mine anbefalinger utfra riktige benchmakrs,

jeg holder kjeft der hvor intel er bedre.

Og for å si de rett ut intel gutta her på forumet , de kan ikke gamet

jeg så sist en som skulle ha Intel , du finner trpeden er 1156 va 1366 plattform, ikke en intel gutt så hva so var feil, x4 ved 1156 vs x16 1366. er latterlig egenlig, og vitner om lite kunnskap. at Intel gutta ikke kan sette opp en bedre rigg.

OK det er kanskje surt at jeg ikke forteller hva som er feil med intel oppsett, for jeg kan faktisk sett opp optmale intel opsett også.

å.

Endret av Osse
Lenke til kommentar

@Osse

Det er bra, har gått over fra å velge etter pris og overskrift, til å sjekke grundig i detaljer ettersom jeg nå forstår hva det meste betyr, synes det bare har kommet så uendelig mange nye uttrykk og forkortelser siden jeg nerdet i 2004.

Enig i at det er litt for mye skryt rundt Intel, men selv så liker jeg begge godt.

Det som gjør at jeg velger Intel til min PC er at hovedkortene ser så ekstremt mye bedre ut, og det er mye mer å velge i enn på AMD fronten.

Minuset med Intel er de høye prisene.

Har noen oppsett av Intel som jeg ikke trur er så halvgærne, selv om man får mindre enn hva man betaler for. Det koster med design.

DETTE SER EKSTREMT BRA UT (men dog litt lite skjermkort, og TOO EXPENSIVE)

DETTE YTER OG SER BRA UT (tror ikke CPU vil være flaskehals, kabinettet er NaJs :D)

DENNE ER FIN DA!

Men har noen fine AMD oppsett også... Kanskje ikke de billigste men. . . . :shrug:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...