KnirketeDør Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Ikke? Der jeg bor er det fest så og si HVER helg. Og jeg bor på landet 1 Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Tittelen sier alt. Er 20 år og desperat etter å finne en kjæreste ..og der har du problemet ditt også Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 byen? damer på landet er mye penere Betyr det også at man blir penere av å flytte fra byen og ut på landet? Rart hvordan det skal spille inn på genetikken. Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Har et godt tips til hvordan du finner damer på byen: Se deg rundt, og jeg kan garantere at du ser noen. Hvis ikke, se i buskene! Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 byen? damer på landet er mye penere Betyr det også at man blir penere av å flytte fra byen og ut på landet? Rart hvordan det skal spille inn på genetikken. Det er rett og slett for at det ikke er så mange damer der, så man blir mindre kresen (bor selv i en liten bygd etter å ha bodd i oslo i noen år) Lenke til kommentar
Rocky1 Skrevet 16. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2010 Har et godt tips til hvordan du finner damer på byen: Se deg rundt, og jeg kan garantere at du ser noen. Hvis ikke, se i buskene! Takk for tipset, skal prøve det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå