Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan finne damer på byen?

Anbefalte innlegg

Desperasjon lyser lang vei, nesten alltid. Er ingenting som er så turnoff.

Men man må vel nødvendigvis være litt frempå også for at det skal bli noe action. Å sitte for seg selv i en krok med en pils og virke litt "care" kan virke litt uheldig i mitt syn, men jeg tar nok feil ifølge noen. Man kan jo virke mye mer spesiell på den måten, liksom litt mystisk, og slikt trekker jenter?

Har prøvd begge deler. er mest frempå. men det er når jeg sitter i en krok med kompiser JEG blir sjekka opp av jenter :whistle:. så tror ikke det er noe fasit.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gutter da, å være frempå og desperat er du helt forskjellige ting.

Å være desperat kommer frem i hvordan du ordlegger deg og hva du snakker om og ikke minst kroppsspråket ditt. Det har ingenting å gjøre med om du sjekker eller blir sjekket opp :)

Lenke til kommentar
Gutter da, å være frempå og desperat er du helt forskjellige ting.

Å være desperat kommer frem i hvordan du ordlegger deg og hva du snakker om og ikke minst kroppsspråket ditt. Det har ingenting å gjøre med om du sjekker eller blir sjekket opp :)

Ja, helt enig. det første jeg gjør er ikke å begynne og skryte, klå etc... Men når jenter hinter til det sier jeg ikke neitakk.

Har du noen tips til hvordan jeg opprettholder samtalen i en lengre tid, og hvordan jenter vil at gutter skal oppføre seg? :p

Lenke til kommentar

Hvordan jenter vil at gutter skal oppføre seg?

Det varierer jo fra jente til jente. Noe alle jenter liker er selvtillit.

Du må jo finne det som funker for deg. Prøv å finn ut om dere har noe i felles da?

Siste fyren jeg ble sjarmert av ute, snakket masse om reising i Asia. Så fant vi ut at vi hadde vært på samme hotell i Laos. Kjempegøy. Er ikke så stas dagen etter, når man såvidt vet hva fyren som klådde på deg kvelden før heter.

Lenke til kommentar

Du må jo finne det som funker for deg. Prøv å finn ut om dere har noe i felles da?

Siste fyren jeg ble sjarmert av ute, snakket masse om reising i Asia. Så fant vi ut at vi hadde vært på samme hotell i Laos. Kjempegøy. Er ikke så stas dagen etter, når man såvidt vet hva fyren som klådde på deg kvelden før heter.

Noe spesielt som trekker frem god selvtillit?

Lenke til kommentar

I win! (snap, that sounded geeky)

Du understreker her et par av mine tidligere antagelser og utsagn.

1. Hvorfor spørre om hva dama heter, når du sannsynligvis er det 53. som gjør det den kvelden? Snakk om andre ting, hva som helst annet.

2. Det som funker for noen funker ikke for alle, men selvsikkerhet er alltid bra. En kveld for noen uker siden titter jeg hodet inn på en fest hos en kompis, han sa: "HEY, Det er Mats jo - Si hei til Mats alle sammen! Han er en fet fyr".

Jeg enret døren i kjent stil flippet av meg skoene og to damer kom og presenterte seg for meg med intensjon om mer enn å være høflig uten at jeg hadde sagt ett ord. Jeg lyste sannsynligvis selvsikkerhet, og kommentaren fra kompisen var sannsynligvis mer pro enn con :p

Det finnes ingen fasit på sjekking, men det er mye å lære av andre med tanke på hva man ikke bør gjøre :p Jeg har gjort det til en sport å sitte i ro og fred med en pils og le av de som ikke har lært dette enda.. It makes my day time and time again.

Endret av Dj_Matsern
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du skriver at du holder en god tone med jentene opp til en time, før jentene blir lei og går sin vei. Imo betyr det at hovedproblemet trolig ikke ligger på personligheten din eller selve deg, men trolig på mangelen av eskalering. Noe posten om "når skal man spørre om telefonnummer" trolig bekreftet.

Ikke bli sittende fast i den komfortable settingen hvor du og jenta har en fin samtale, husk at hvis du skal komme deg noen vei så må du bevege deg fremover. Blir du stående fast for lenge hopper hun av og finner en ny fyr som faktisk tar hun ditt hun ønsker.

Eks:

Får du en god tone med jenta så begynn å ta på hun. Skap en fysisk connection gjennom berøring. M.a.o dytt litt på hun, hold litt på hun, dans med hun o.l. Dette vil gi hun et bilde i underbevisstheten at dere ikke lenger "bare" er samtalepartnere. Slik må du eskalere hele tiden.

Hvis dere blir stående fast på samme punkt er det ikke rart jenta blir lei, hu kom bort for å sjekke deg opp av en grunn; med et ønske! Et ønske om noe mer enn hyggelig samtale.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Du skriver at du holder en god tone med jentene opp til en time, før jentene blir lei og går sin vei. Imo betyr det at hovedproblemet trolig ikke ligger på personligheten din eller selve deg, men trolig på mangelen av eskalering. Noe posten om "når skal man spørre om telefonnummer" trolig bekreftet.

Ikke bli sittende fast i den komfortable settingen hvor du og jenta har en fin samtale, husk at hvis du skal komme deg noen vei så må du bevege deg fremover. Blir du stående fast for lenge hopper hun av og finner en ny fyr som faktisk tar hun ditt hun ønsker.

Eks:

Får du en god tone med jenta så begynn å ta på hun. Skap en fysisk connection gjennom berøring. M.a.o dytt litt på hun, hold litt på hun, dans med hun o.l. Dette vil gi hun et bilde i underbevisstheten at dere ikke lenger "bare" er samtalepartnere. Slik må du eskalere hele tiden.

Hvis dere blir stående fast på samme punkt er det ikke rart jenta blir lei, hu kom bort for å sjekke deg opp av en grunn; med et ønske! Et ønske om noe mer enn hyggelig samtale.

Tusen takk, dette hjalp veldig faktisk. :)

Lenke til kommentar
Det er egentlig moro å se hvor mye tanke dere legger bak en enkel samtale på byen :)

hehe ja. Er ikke særlig erfaren og litt sjenert. Skal prøve og virke litt mer selvsikker, men har enda ikke fått riktig innblikk på hvordan jenter tolker deg som selvsikker. utenom å ikke være for nervøs og desperat.

Lenke til kommentar

Eks:

Kan bare understreke dette! Føler det blir litt feil av den anonyme(Jepp het han) som skrev tidlig i tråden, å mene at folk prøver dette for hardt. Jeg tror at det vil virke i de aller fleste tilfellene...Tror ikke folk er helt klar over hvor mange positive signaler som blir sendt rundt i hjernen til en jente bare av en liten berøring, ett fint smil og litt flørtende tone. It's what separates the PUA's from the AFC's ;) ...I tillegg så sier vel kroppsspråket til en jente alt om når det er riktig tid å kysse henne. Inntil det, (disse tegnene er vel ganske klare? fingrene på munnen, trekant, osv...)så må du bare jobbe på med samtalen, prøv å være så morsom du kan(det kan og brukes som ioi hvis hun ikke synes du er morsom), og ikke gjør det pinlig hvis det er stille. Se hun inn i øynene og hent inspirasjon til neste setning. En slik pause trenger ikke å være negativ, med mindre du gjør det...

Og det aller viktigste du må huske på(tro det eller ei. You better believe it :p ): kroppen( :p ) til jenten er din hjelper(mtp kroppspråk) og ikke din fiende.

Dvs at hun hjelper deg gjennom det. Hun hjelper deg(det gjelder bare å få kontakt og flørte med hun), men hjernen hjelper ikke hun(emosjonelle delen av hjernen er jenters verste fiende :p ) hvis du ikke tar på henne/sier ett par treffende ord(f.eks:selv om man har vært lenge uten jobb, så reagerer hjernen til arb.giver under intervju, hvis man sier de rette ordene. hva som er feil for noen, kan være rett for andre. Slik er det med berøring av target og)...hva ville ledningen gjort hvis den ikke ble satt i støpslet :p ...

Endret av Step_up
Lenke til kommentar
Desperasjon lyser lang vei, nesten alltid. Er ingenting som er så turnoff.

Men man må vel nødvendigvis være litt frempå også for at det skal bli noe action. Å sitte for seg selv i en krok med en pils og virke litt "care" kan virke litt uheldig i mitt syn, men jeg tar nok feil ifølge noen. Man kan jo virke mye mer spesiell på den måten, liksom litt mystisk, og slikt trekker jenter?

Det er vel ingen som hevder at man skal være en tryhard poser?

Det som funker for min del er å være avslappet, i godt humør, bruke humor og å smile. Nøyaktig hva du snakker om er mye mindre viktig enn hvordan du sier det. Ikke stress med å få deg noe, da virker man bare desperat. Man kan gjerne vise interesse, men det burde samtidig komme tydelig fram at det ikke er noen katastrofe for deg om hun ikke er interessert. Dette viser implisitt at du har alternativer og ikke er desperat.

Miamor: Å komme med "bare vær deg selv", når han tydeligvis ikke har oppnådd de resultatene han ønsker ved å være "seg selv" er ikke hjelpsomt. Det ligger selvfølgelig gode intensjoner bak det og jeg skjønner tankegangen din, men man må forholde seg til hva som faktisk funker. Et bedre råd er å være sitt beste selv, klarer man å være som man er på de dagene hvor man er avslappet og i godt humør og ting bare flyter løser de fleste problemene seg automatisk.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Noe spesielt som trekker frem god selvtillit?

God kroppsspråk, sterk øyekontakt, rolig og avslappet stemmebruk, at man har likevekt og ikke så lett lar seg forstyrre av utenforliggende elementer, bevege seg som om man har et mål, ikke dømmer folk og har ryggrad, empati og personlig integritet. For å nevne noe...

Lenke til kommentar
Miamor: Å komme med "bare vær deg selv", når han tydeligvis ikke har oppnådd de resultatene han ønsker ved å være "seg selv" er ikke hjelpsomt. Det ligger selvfølgelig gode intensjoner bak det og jeg skjønner tankegangen din, men man må forholde seg til hva som faktisk funker. Et bedre råd er å være sitt beste selv, klarer man å være som man er på de dagene hvor man er avslappet og i godt humør og ting bare flyter løser de fleste problemene seg automatisk.

Tror det er nettopp det han må være, seg selv. For jeg tipper at han har prøvd å virke tøff og sånt, og at det bare har slått helt feil ut og gjort at han har blitt ekstra nervøs.

Uansett da, om en dame ikke liker deg - så er det jo ikke noe du kan gjøre for å få det til å funke? Vel, om du ikke bare er ute etter ONS.

Lenke til kommentar

Tror det er nettopp det han må være, seg selv. For jeg tipper at han har prøvd å virke tøff og sånt, og at det bare har slått helt feil ut og gjort at han har blitt ekstra nervøs.

Uansett da, om en dame ikke liker deg - så er det jo ikke noe du kan gjøre for å få det til å funke? Vel, om du ikke bare er ute etter ONS.

Vil ikke akuratt si at jeg prøver å være tøff, hvertfall ikke bevisst :!:

Er ute etter å finne en jente jeg kan få god kontakt med over en stund, og kanskje det blir noe mer? hvem vet.

ONS er aktuellt det og i noen tilfeller, men ikke førsteprioritert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...