borninsin Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Prøver å innstallere windows 7 disc som jeg fikk fra en kompis.. Det er en prøve disc som er brent. Når jeg dytter den i cd rommet og trykker enter så loader den en liten stund men så kommer disc boot failure opp? noen som vet hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
Märtha og Durex Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Skaff deg en ekte, lovlig kopi. Lenke til kommentar
borninsin Skrevet 25. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2010 Den skal vel være lovlig denne? han sa det var sånn prøve disc som varte i noen måneder? skal kjøpe meg det neste lønning, men gidder ikke vente i en måned med å få igang pcen! Får jeg kjøpt Windows vista som jeg kan ha på alle de 3 maskinene jeg har i huset? Lenke til kommentar
Märtha og Durex Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Det kan være DVD'en din som har problemer med å lese "hjemmebrente" spesielt når de er brent på maks hastighet. Du er ikke den første her i forumet med akkurat det problemet, så se om du kan få tak i en original versjon av Win7, testversjonen går ut om få uker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå