ok67 Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Jada, gutten, du skal få ta på kameraet mitt sjø.... Men bilete var fint, om enn litt uskarpt. Heller ikkje eg synes at korninga/støyen gjer noko. Lenke til kommentar
8ruk3rn4vn Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Det er et fint bilde. Hvis bildet har en betydning for deg ser jeg ingenting galt i å bruke noen minutter foran pcen for å gjøre det enda bedre. Hva jeg ville prøvd på: - gjort det lysere - markert bakgrunnen og kjørt støyreduksjon på den alene - prøvd med litt forsiktig oppskarping Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Hadde vært fint:) Jeg husker ikke helt hva jeg hatte av instillinger, men jeg drev å prøvde meg frem, vanskelig å si at løven bare skulle sitte der Som sagt "hastverksarbeid", men jeg synes det ble greit. Lenke til kommentar
Leopoldleo Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Her er ett forsøk fra meg også... Oooog ett i svarthvitt.. tok meg den friheten.. synes det ble ganske bra.. Ole Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå