Tj-nome Skrevet 28. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. januar 2010 Meste av dei store "downfalls" i Modern Warfare 2 har kommet fram ganske tydeleg og det ser ut som fleste er faktisk enige at det bør bli ordnet men ikkje korleis. Har merket at spele har "forandret" seg eller spelerene har forandret holdningen veldig mye, vist man speler domination, sabotage, demolition osv. Er folk meir aktiv i "kill hunt" en sjølve objectivs. Merket spesielt på domination at man taper faktisk kampen, sjølv om laget har mye bedre K/D ratio berre pga "kill hunt" istadenfor å vinne kampen. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 29. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2010 MW2 forbedringer i mine øyne: - Hvertfall må brettet "Wasteland" byttes ut. For meg tidenes dårligste map-design og direkte kjedelig. - Flere brett burde utnyttes bedre, da det er utrolig mange områder på flere brett som aldri er i bruk på grunn av dårlig design. (Derail og Rundown som prakteksempler her. Også Sub Base og Estate med områdene "bak" Domination-spot C.) - Spawning-mekanismen må rekonfigureres slik at man ikke spawner på samme plass igjen og igjen, eller rett bak/forran folk slik at man får/blir et free kill. - Våpen må rekonfigureres slik at de høres og føles ut som våpen igjen. Nesten ikke noe rekyl når man tømmer et helt magasin og det høres ut som en luftpistol i forhold til CoD4: MW. - Dårlig lydbilde i MW2 generelt. Direkte skuffende. - Alt for mange killstreaks ute å flyr som gjør at det er utenfor spillerens kontroll å kunne overleve (Predator, Chopper, Nuke). Gir lite flyt og følelsen av et krigsspill blir borte. - Alt for mange bugs (I prone kan man plutselig stikke beinet ut igjennom veggen man ligger inntil, man kan ikke løpe opp/ned trapper smooth + masse mer) - Alt for mange cheaters (Hvorfor kan man ikke ha dedikerte servere som i Cod4? Har fortsatt ikke sett et godt svar på dette fra IW!!!) - Ustabilt IW-net som fungerer langt fra optimalt (som vi må ta til takke med uten dedikerte servere). - Bulletdamage er ubalansert i non-HC matcher. Uten Stopping Power er assault rifles patetiske. - Commando-perken burde rekonfigureres slik at folk som hopper frem for å knive, men blir skutt på samtidig, vil påvirkes av dette. - Noen ganger stopper cap-meteret når det er på 99,9% fordi noen har vært inne og stoppet meteret, men har dødd. Cap-meteret kan henge i opptil 10 sekunder uten at det er en fiende i nærheten og man får ikke cappet. Meteret kan også restarte pga dette. - Painkiller Deathstreak er det dummeste som er med i spillet, gjør at folk kan tåle 20-30 skudd i brytet uten å dø. Burde fjernes, sammen med samtlige deathstreaks. - Nuke burde enten fjernes, eller økes til minst 35 kills. Man burde også ha muligheten til å overleve sin egen nuke i form av å kaste en signalgranat, bli plukka opp av et helikopter som setter igjen en nuke-bombe f.eks. - Rimelig sikker på at "våpen stats" som vises når man skal lage en klasse ikke stemmer overens med hvordan våpnene oppfører seg i spillet. I såfall er ikke de siste våpnene man unlocker best, noe de burde være. - Man burde få en annen reward for å prestige foruten en Custom Class slot... Veldig mye mer også, noe som sier hvor uferdig og utestet MW2 egentlig er/var. Men dette er det viktigste for meg. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 29. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. januar 2010 Sitt og lese gjennom her og sier ein ting! Bra jobb! Er veldig enig i nesten alt, uten Wasteland (Etter eg har lært meg brettet synest eg faktisk det er "ok") Angånde maps i modern warfare 2 hadde eg faktisk forventet meg ein bedre map verden overall. (Sett litt på Bad Company 2 som virke veldig lovende.) Angånde Våpen stats, er UMP45 eit ekstremt godt døme. (Fårstår endå ikkje at AK-47 tar mindre dmg en UMP45...) Skal sjå om eg får opp listen på førsteposten i kveld, sån folk kan sjå igjennom. Takker for meget bra innleg! Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 29. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2010 De burde legge inn tekst chat i lobby også. Er litt kjedelig å ikke kunne diskutere kampen litt bare fordi jeg ikke vil bruke den dårlige micen min. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 29. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2010 En annen ting som irriterer meg er at jeg ikke kan velge rekkefølgen på hvordan jeg vil bruke killstreaks. Hvis jeg f.eks. spiller Domintaion liker jeg å ha Predator Missile ene og alene for å kunne beskytte et spot mens jeg er på andre siden av kartet. Men skulle jeg samtidig ha en annen killstreak liggende må jeg bruke denne først, og si at dette er en chopper gunner så kan jeg ikke bruke min Predator på lang tid. Dette hadde vært svært enkelt å endre på slik at man får opp en liten og rask meny når man trykker "4" og kan velge mellom opptil 3 killstreaks rewards man har opparbeidet seg. + Som skrevet tidligere i tråden her. C4 og scavanger lar seg ikke kombinere. Plukker man opp en ny C4 må man kaste ut den og før man kan detonere den første, noe som gjør at det nesten alltid er for seint å detonere den første man kastet fra seg. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 29. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2010 Dette hadde vært svært enkelt å endre på slik at man får opp en liten og rask meny når man trykker "4" og kan velge mellom opptil 3 killstreaks rewards man har opparbeidet seg. Er så utrolig enig.. Er utrolig frustrerende hvis man har feks en harrier strike, som ligger oppå en uav.. Da vil man gjerne ha opp uav'en først før man pælmer ut bombene.. Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 29. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2010 De burde legge inn tekst chat i lobby også. Er litt kjedelig å ikke kunne diskutere kampen litt bare fordi jeg ikke vil bruke den dårlige micen min. Jeg kan liste opp de ordene du ville sett i en sånn chat for deg; WTF, Cheater, Hacks, Noob, Noobtube, akimbo-noob, GL-noob, gay. Jeg savner også chat ganske ofte, men når jeg ser hva folk klarer å presse ut av seg i chaten ingame er jeg egentlig generelt sett glad det ikke er chat. Det kunne riktignok vært chat i private matcher, eller mulighet for å sette opp egen match som man da kunne sette opp til å ha, eller ikke ha, chat. Det beste med de som skriver svada i chat ingame, er å svare de høflig. Det er så latterlig mange som blir tre ganger så frustert. Som her om dagen var det en som skrev "Gay attachment" når jeg brukte en GL for å drepe han. Jeg svarte da høflig; "Yes, sir. My attachment is attracted to attachment of the same gender" Folk klikker max Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå