Tj-nome Skrevet 27. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2010 Den er eg faktisk enig i. Av og til når eg skal spele MW2 bruke eg meir tid i lobby en faktisk spele spelet. Men løsningen på problemet vill vere vanskelig når spelet er bygd opp på "Fast combat" og exp race. TMK9C. Det er svært sjeldent at du må "waste" halvt magasin for at folk skal gå ned i bakken. Då må det vere at servern du speler har høg latency og at skuddene vert regisrert så "seint" at du har brukt meir skudd en nøvendig før mostanderen ligg dø framfor deg. Det kan også vere at du ikkje har kontroll over rekylen, og at skuddene treff utenfor men eg tar heller ordet ditt på det er heller optimalisering som er probleme i ditt tilfelle. Igjen har IWnet mye arbeid framfor seg. Spele har forsatt den følelse at det ikkje er klart for "realease" Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 TMK9C. Det er svært sjeldent at du må "waste" halvt magasin for at folk skal gå ned i bakken. Då må det vere at servern du speler har høg latency og at skuddene vert regisrert så "seint" at du har brukt meir skudd en nøvendig før mostanderen ligg dø framfor deg. Det kan også vere at du ikkje har kontroll over rekylen, og at skuddene treff utenfor men eg tar heller ordet ditt på det er heller optimalisering som er probleme i ditt tilfelle. Ja okei ikke et halvt mag, men du skjønner tegninga.. Må bruke et urealistisk antall skudd for å felle en kar... Er jo kul umulig å drepe noen med FAL eller M16(eller hva den nå heter) hvis man møter de og de har no helauto greier.. Kontroll over rekylen har jeg =) Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Text-chat i lobby hadde vært bra. G(ay)18 akimbo og tube burde nerfes, kniv burde ikke drepe med ett stikk (eller hv amed at den bare dreper med ett stikk bakfra?), hardcore(og 3. person) til alle gametypes, og kanskje flere gametypes? Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 27. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2010 Eg bruke veldig mye m16 og FAL og har ikkje problem og ta ned target der. M16 med 3 skudd burst feller fienden vist eg treffe alle 3 skuddene øvre delen av kroppen. Av og til må litt meir til men dei går ned helst uten problem. Med at Acc er veldig bra på m16 resultere meste parten av skudene HS. Martin HaTh, er veldig enig med at text-chat i lobby, Tru IWnet forvente at me skal bruke "Group-chat" via steamfriends og har ikkje intregret ein chat i lobby. Men det dei virkeleg skulle ordnet var push to talk med team i match og i lobby. Altså ein eigen knapp der at kun "party" kan høre deg og ikkje alle som er på servern. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Det er kanskje enklere nå som spillet er patcha mot aimbot og disse greiene.. Da kommer de ikke rundt hjørnet å vet at man er der.. Jeg får kanskje prøve igjen med FAL og M16.... +1 til lobby textchat og mulighet for Voice talk med bare de på laget Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Dedikerte servere og en overhaling av hele den tekniske biten på MP(ikke gameplay). Måten de har løst MP delen rent teknisk er så dårlig at jeg ikke har sett makan. Dessuten er jo SP'en usannsynlig trist i forhold til andre COD spill. Lenke til kommentar
Lasan Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Mange bra forslag i tråden, særlig når det kommer til forbedringer på IWnet, som suger max, særlig når man er flere i parties, "game lobby closed" og "could not migrate host" er faen meg plagsomt når man vil game med noen kompiser. Andre ting er å tweake noobtube og G18 akimbo. Største hatobjektene mine for tida. Og care package glitch er plagsom. En annen ting som er irriterende er å ikke kunne velge hvilke killstreak reward man skal bruke. UAV før man bruker harrier f.eks. Plagsomt... Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 27. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2010 (endret) Eg tru faktisk løsning kan finnest uten dedikert server, + har gitt litt opp at Infinity Wards lar dedicate server komme til Modern Warfare 2. Det er godt at flere er enig at spele har eit par veldig alvorlige "disaster" som skulle aldrig våre der. Singel Player var kort, men synest den var "grei" men med alt det eg hadde forventa av det nyeste Modern Warfare spelet forsvant fort gjennom Singel player. Edit: Ja, Lasan godt poeng. Det har eg faktisk vore veldig ireterande vertfall når man prøve og ta 5 kills med Precision Airstrike men kan ikkje bruke UAV før fordi du "glømte" å bruke den. Endret 27. januar 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
schmoo Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Uttallige spillere opplever problemer med å spille med andre i parties. Håpløst av IW. Dette burde absolutt forbedret. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 For at jeg i det hele tatt skal plukke opp spillet igjen: Dedicated servere Fjerne enkelte kill streak perks AC-130 og chopper er rett og slett latterlig effektive. Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Hvis man har et effektivt lag, med 1-2 stingers/javelins er CG nede på få sekunder, kanskje tilogmed før den har kommet inn på mapen. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Jeg fatter ikke åssen folk får kills med g18 akimbo xD er så jævla mye rekyl i de at jeg treffer nada Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 27. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2010 Rekyl? den gunneren har ikkje rekyl! Einaste våpnet med litt rekyl er UMP45 men den er såpass kraftig at dam, den drepe :=) Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 jeg treffer ingen, for de flyr jo alle veier når jeg fyrer begge på en gang Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 27. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2010 Mhm, kan vere at eg er litt vant med rekyl fra cs 1.6 at eg synest det men g18 er eit veldig bra våpen på close range, har meir en nokk ammo til da 4-5 stykk sjølv om du ikkje treff meir en 30% acc. Har det våre nokon aktive klan kamper på Modern Warfare 2? sett ein del på xbox, ps3 men på pc versionen høre eg svært lite om det. Fleste klaner er public klaner danner dei får å ha folk sån dem kan spele samen. Er det dødt rett og slett for klan innen Modern Warfare 2? Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Jeg sikter sikkert for høyt =P Er mer fan av raffica'n jeg da Lenke til kommentar
Robinvi Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Enig med det meste som sies her angående Dedicated, Kniv og Noobtube(fjern den). En ting til: Akimbo: Latterlig no skill konsept, FJERN det fra spillet. Spesielt noen våpen kombinasjoner, men ser ikke vitsen med å ha det med i det hele tatt. Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Det meste har vell blitt sagt nå. Kniv, noobtube, akimbovåpen generelt, muligheten til å velge maps selv. Og gjort noe med at folk bare går etter kills på modes der det ikke har så mye å si. Lenke til kommentar
Katten Geir Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Jeg synes det burde gå ann og holde fram C4 detonatoren før du sprenger den. dvs holde inne Default "G" eller scrollen for å bare holde framme detonatoren uten og trykke på den, og bare kunne slippe knappen når du vil sprenge c4, det funker jo med nesten alt annet equipment.. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Også skulle det vært sånn at hvis du løper med scavenger og c4 at du ikke hiver ut en ny c4 før den "gamle" er sprengt fordi du plukka opp en ny.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå