Gå til innhold

MW2. Hva bør forbedres? (PC)


Anbefalte innlegg

Den er eg faktisk enig i. Av og til når eg skal spele MW2 bruke eg meir tid i lobby en faktisk spele spelet.

 

Men løsningen på problemet vill vere vanskelig når spelet er bygd opp på "Fast combat" og exp race.

 

TMK9C. Det er svært sjeldent at du må "waste" halvt magasin for at folk skal gå ned i bakken. Då må det vere at servern du speler har høg latency og at skuddene vert regisrert så "seint" at du har brukt meir skudd en nøvendig før mostanderen ligg dø framfor deg.

 

Det kan også vere at du ikkje har kontroll over rekylen, og at skuddene treff utenfor men eg tar heller ordet ditt på det er heller optimalisering som er probleme i ditt tilfelle.

 

Igjen har IWnet mye arbeid framfor seg. Spele har forsatt den følelse at det ikkje er klart for "realease"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
TMK9C. Det er svært sjeldent at du må "waste" halvt magasin for at folk skal gå ned i bakken. Då må det vere at servern du speler har høg latency og at skuddene vert regisrert så "seint" at du har brukt meir skudd en nøvendig før mostanderen ligg dø framfor deg.

 

Det kan også vere at du ikkje har kontroll over rekylen, og at skuddene treff utenfor men eg tar heller ordet ditt på det er heller optimalisering som er probleme i ditt tilfelle.

 

Ja okei ikke et halvt mag, men du skjønner tegninga.. Må bruke et urealistisk antall skudd for å felle en kar... Er jo kul umulig å drepe noen med FAL eller M16(eller hva den nå heter) hvis man møter de og de har no helauto greier..

Kontroll over rekylen har jeg =)

Lenke til kommentar

Eg bruke veldig mye m16 og FAL og har ikkje problem og ta ned target der. M16 med 3 skudd burst feller fienden vist eg treffe alle 3 skuddene øvre delen av kroppen. Av og til må litt meir til men dei går ned helst uten problem. Med at Acc er veldig bra på m16 resultere meste parten av skudene HS.

 

Martin HaTh, er veldig enig med at text-chat i lobby, Tru IWnet forvente at me skal bruke "Group-chat" via steamfriends og har ikkje intregret ein chat i lobby. Men det dei virkeleg skulle ordnet var push to talk med team i match og i lobby. Altså ein eigen knapp der at kun "party" kan høre deg og ikkje alle som er på servern.

Lenke til kommentar

Mange bra forslag i tråden, særlig når det kommer til forbedringer på IWnet, som suger max, særlig når man er flere i parties, "game lobby closed" og "could not migrate host" er faen meg plagsomt når man vil game med noen kompiser.

 

Andre ting er å tweake noobtube og G18 akimbo. Største hatobjektene mine for tida. Og care package glitch er plagsom.

 

En annen ting som er irriterende er å ikke kunne velge hvilke killstreak reward man skal bruke. UAV før man bruker harrier f.eks. Plagsomt...

Lenke til kommentar

Eg tru faktisk løsning kan finnest uten dedikert server, + har gitt litt opp at Infinity Wards lar dedicate server komme til Modern Warfare 2.

 

Det er godt at flere er enig at spele har eit par veldig alvorlige "disaster" som skulle aldrig våre der.

 

Singel Player var kort, men synest den var "grei" men med alt det eg hadde forventa av det nyeste Modern Warfare spelet forsvant fort gjennom Singel player.

 

Edit:

 

Ja, Lasan godt poeng. Det har eg faktisk vore veldig ireterande vertfall når man prøve og ta 5 kills med Precision Airstrike men kan ikkje bruke UAV før fordi du "glømte" å bruke den.

Endret av Tj-nome
Lenke til kommentar

Mhm, kan vere at eg er litt vant med rekyl fra cs 1.6 at eg synest det men g18 er eit veldig bra våpen på close range, har meir en nokk ammo til da 4-5 stykk sjølv om du ikkje treff meir en 30% acc.

 

Har det våre nokon aktive klan kamper på Modern Warfare 2? sett ein del på xbox, ps3 men på pc versionen høre eg svært lite om det. Fleste klaner er public klaner danner dei får å ha folk sån dem kan spele samen. Er det dødt rett og slett for klan innen Modern Warfare 2?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...