PKcyriuz Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Hei, akkurat bestillt meg en nytt oppsett fra Netshop -> ASUS M4A78T-E, Socket AM3 AMD Phenom II X4 955 Black Edition 3,2 Ghz OCZ DDR3 6 GB Gold XTC 1333MHz Kit med 3x 2048 MB Microsoft Windows 7 Home Premium OEM Norsk, 64 bit, DVD Eneste som står igjen nå (som jeg trenger) er hovedsakelig skjermkort.. Vet det krangles mye om hvem som er best av Nvidia/ATI, men bestemt meg for å prøve et ATI kort denne gangen(har 512mb 9800GT nå). Jeg har mulighet til å ha Crossfire/SLI på HK, så jeg har vurdert HD 5770 Fra ATI, og senere sette det opp i Crossfire. Men så kom jeg til å tenke på at 5850 kortet er jo like bra som 5770 I X-fire, og prisen på ett 5850 kort, blir jo det samme på: 2x 5770. (muligheten for å sette opp 5850 i Crossfire senere er så klart også tilstede) De Spillene jeg spiller: Jeg spiller for det meste CSS, WOW, COD, Assasins Creed, GRID. Så mitt forbruk av 9800GT kortet har holdt lenge(dog jeg må ha spilt WoW på medium grafikk, og CSS sliter litt innimellom) Så jeg vil kalde jeg en middelklasse gamer sånn sett. Noen som vil gi en hjelpende hånd? Mhv PK. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 synd du valgte feil RAM sett til systemet ditt da... du skulle ha tatt 4Gb sett, da 6GB settene er beregnet til intel 1336 Lenke til kommentar
PKcyriuz Skrevet 26. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2010 synd du valgte feil RAM sett til systemet ditt da... du skulle ha tatt 4Gb sett, da 6GB settene er beregnet til intel 1336 hm kan fremdeles avbestille og endre ordren Lenke til kommentar
PKcyriuz Skrevet 26. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2010 synd du valgte feil RAM sett til systemet ditt da... du skulle ha tatt 4Gb sett, da 6GB settene er beregnet til intel 1336 hm kan fremdeles avbestille og endre ordren Akkurat avbestillt, Orderen var ikke registrert ennå hos nettshop, ettersom W7 ikke lå på lager. Tror ikke orderen blir "aktivert" før dem har alle varene jeg har bestillt..(?) vel hvilke ram tenker du jeg burde ta da? Tror ikke HK tar høyere enn 1333mhz Lenke til kommentar
obergeru Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Du poster på HTPC/mediasenter forum. Du får bedre hjelp her: https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=94 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå