StreakingCaddis Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 (endret) Hei! Jeg har denne prosessoren, og planlegger å kjøpe denne prosessoren som erstatning. Vil den nye prosessoren passe? Jeg har dette hovedkortet, dersom det skulle være nødvendig informasjon. Dersom prosessoren ikke skulle passe, hvilket jeg er redd for, hadde jeg satt pris på forslag til noen andre gode prosessorer som støttes av hovedkortet. Jeg føyer også til et spørsmål: Kan strømforsyning ha noe å si for ytelsen til et skjermkort? Endret 25. januar 2010 av HHalling Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Nei, den vil ikke passe. Du sjekker kompabilitet på hovedkortprodusentens produktside. Lenke til kommentar
HKS Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Du kan sjekke her: http://support.asus.com/cpusupport/cpusupp...SLanguage=en-us Det er nok bare Pentium 4 prosessorer som passer, tviler på at du får kjøpt de lenger. Du er nok nødt til å bytte ut hovedkort tenker jeg. Angående strømforsyning og skjermkort... for svak PSU for skjermkortet pleier ikke å slå ut på ytelsen, mer på stabiliteten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå