Rubenevo Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Hei, det har seg slik at jeg har forskjellig størrelse på brystmusklene. Det er den venstre som er stor i forhold til høyre. Er det normalt? og hva kan jeg gjøre så de blir ca like store? Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Normalt. Svaret er tren, de jevner seg ut. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Slutte å kun ta enhånds pushups med venstrearmen. Ærlig talt, så er det vel ikke annet å gjøre enn å trene mer likt, eventuellt ikke trene på en stund. Mer riktig, kanskje. Eventuellt er det genetisk, men det virker mindre trolig. Lenke til kommentar
Rubenevo Skrevet 25. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2010 Takk for raske svar! Lenke til kommentar
Knife Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 På meg er det litt verre Venstre brystetet er større På den høyre siden vokser skjegget best Venstre triceps, biceps og underarm er større Venstre lår er større Normalt? JA! Lenke til kommentar
Foror Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Her er det: Høyre biceps er størst, venstre triceps er størst, venstre brystmuskel er størst, magemusklene på høyrehalvdel er mer markert, venstre lats er større. Men har jo tenkt å trene det opp som faen Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 (endret) Var sånn da jeg også startet å trene, generelt er man sterkest i motsatt side av det man bruker som "hovedhånd". Høyrehendte er sterkere i venstre og visa versa. Finnes unntak. Mange gjør feilen å da trene den svakeste muskelen mer, noe man ikke bør gjøre, da det bare vil bli værre. Tren samme mengde, så vil det jevne seg ut javnt og trutt. Endret 26. januar 2010 av Eksentron Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Generelt er man sterkest i motsatt side av det man bruker som "hovedhånd". Høyrehendte er sterkere i venstre og visa versa. Finnes unntak. Kan jeg spørre hvor du har det fra? Trodde man var sterkest i den siden man bruker som hovedhånd, er værtfall sånn med meg. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Husker ikke hvor jeg leste det, men ser det ofte på treningssenteret også. F.eks. i benken er det mange høyrehendte som sliter med å få opp høyresiden (skjevt løft). Var her jeg hørte om det først. Trodde alltid at jeg var sterkest i høyre, men skal visstnok bare være fordi det er mest naturlig å bruke den siden når man er høyrehendt elns. Skjønner ikke logikken jeg heller. Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Jeg irriterer meg grenseløst over at venstrearmen skal være sterkere enn høyre, og at jeg alltid greier å fullføre sett med venstrearmen, men ikke alltid med høyre Så må jeg legge til, siden folk var inne på usymetriske sider ved seg selv, at min venstre testikkel henger lavere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå