Gjest Guest_Silence_* Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Hei, Jeg lurte på om det er en måte å laste ned worldofwarcraft fra nettet med realmlisten inkludert. når jeg laster ned fra nettet, så inneholder ikke filen realmlisten som gjør at jeg kan bytte server. denne dataen kan ikke spille av CDèr av en eller annen grunn, så derfor må je gjøre det via nettet. har du noen forslag? Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Hvorfor sprø du om dette i Samliv og relasjoner? Prøv spill kategorien i stedet Lenke til kommentar
dyke Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 http://www.wow-europe.com/realmstatus/inde...ml?locale=en_gb så vanskelig.... litt klipp og lim klarer du sikkert deg med denne siden. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Feilpostet, og postet med anonym bruker som ikke er tillatt i spillkategorien. Tråden kan derfor ikke flyttes, og må derfor stenges. Trådstarter bes om å opprette ny tråd i riktig kategori, med en registrert bruker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg