Gå til innhold

Forslag: Ny Tjeneste, Kvitteringregister

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg kom på en ting, nå som jeg har behov for en kvittering veldig langt bak i tid, og leter forsatt.

Om man lagde en side, hvor alle kunne legge inn kviterringene sine, med stikkord, dato og annen info for å finne igjen riktig kvitering - og sefølgelig bilde av kvittering.

Om dette ble bra gjennomført, med bra design - er det noe dere ville brukt - for isåfall skal jeg gjøre et forsøk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har tenkt tanken selv. Problemet er at det er tungvindt å digitalisere kvitteringene.

Som du sier så er det jo mulig å ta bilde av en kvittering, men fremdeles mye arbeid.

Kanskje om du lager en Android applikasjon som lar meg sende kvitteringen rett fra mobilen.. :)

Men absolutt et spennende konsept.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Scanning av fakturaer og kvitteringer er jo nesten standard blant bedrifter i forhold til regnskap. Dette er også oppe til diskusjon om det holder med kun scanning ved bokettersyn osv.

Ser meg positivt til et sånt prosjekt, ser enda større muligheter hvis man får laget slik at man får butikker osv til å samarbeide med prosjektet og sende kvitteringer direkte dit

Lenke til kommentar

Hei,

Har begynt på et design også, som egentlig bare skal være å utvikle back-end.

Et sånnt kort, som man kunne dratt i butikken, for å fått regningen der, hvem skulle man kontaktet for noe sånnt? det er jo egentlig ganske omfattende, og koster nok et par hundre tusen i etablering?

Lenke til kommentar

faen.. sammarbeidsparteneren de søker, må kunne jobbe 0800 - 1600, i stavanger.

enkle problemer, jeg er på skolen den tiden, og bor andre siden av landet, og er nok 3 år for ung. :(

KRAV TIL UTDANNING

Vi ønsker en student på bachelor eller masternivå.

jeg er ikke vgs engang.. hehe

Endret av Sk!ppy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...