Sk!ppy Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Hei. Jeg kom på en ting, nå som jeg har behov for en kvittering veldig langt bak i tid, og leter forsatt. Om man lagde en side, hvor alle kunne legge inn kviterringene sine, med stikkord, dato og annen info for å finne igjen riktig kvitering - og sefølgelig bilde av kvittering. Om dette ble bra gjennomført, med bra design - er det noe dere ville brukt - for isåfall skal jeg gjøre et forsøk Lenke til kommentar
xqus Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Jeg har tenkt tanken selv. Problemet er at det er tungvindt å digitalisere kvitteringene. Som du sier så er det jo mulig å ta bilde av en kvittering, men fremdeles mye arbeid. Kanskje om du lager en Android applikasjon som lar meg sende kvitteringen rett fra mobilen.. Men absolutt et spennende konsept. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 25. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2010 Det ville vært fullt mulig, om noen ville vært frivilige til å teste applikasjonen på sin androide mobil - Vil i første omgang lage en webbasert versjon - for å så utvide, om flere er positive til det Lenke til kommentar
xqus Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Så lenge jeg kan logge inn med OpenID er jeg kjempepositiv Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Er et bilde av en kvittering godt nok å komme med i butikken da? Hvis ikke ser jeg ikke helt bruksområdet, da det er sjelden jeg leter etter kvitteringene om jeg ikke skal returnere noe til butikk eller selge ting. Ideen er forsåvidt spennende. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 25. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2010 (endret) Bilde av kvittering er godkjent - Kravet er at du skal kunne sansyneliggjøre kjøpet edit: OpenID skulle nok vært mulig Endret 25. januar 2010 av Sk!ppy Lenke til kommentar
xqus Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 edit: OpenID skulle nok vært mulig Hvis ikke kan jeg hjelpe deg å implementere det. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 25. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2010 Herlig! Er det noen som ville hjulpet med design også, det er ikke akkuratt min sterke side. Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 det høres jo ut som en kjempeidè! Lenke til kommentar
Arcus Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Finnes noen slike tjenester rundt om på nettet, derblandt http://www.myreceipts.com/ Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 26. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2010 Det er vel heller et kort, som man får kvitteringen direkte på nettsiden? Og det funker neppe i norge. Lenke til kommentar
quantum Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 det høres jo ut som en kjempeidè! Ikke minst om man kan låne kvitteringer av hverandre om man skulle være så uheldig å få bokettersyn Men seriøst; glimrende idé. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 1. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2010 Quantum: Det er ikke mitt problem, og ganske smart! haha, undertjenste *Lån en kvittering* Lenke til kommentar
Mez Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Scanning av fakturaer og kvitteringer er jo nesten standard blant bedrifter i forhold til regnskap. Dette er også oppe til diskusjon om det holder med kun scanning ved bokettersyn osv. Ser meg positivt til et sånt prosjekt, ser enda større muligheter hvis man får laget slik at man får butikker osv til å samarbeide med prosjektet og sende kvitteringer direkte dit Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 10. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2010 (endret) Ja, jeg hadde en idèe om at det var et eget kort man kunne ha, som var forbunnet opp med din bruker edit: til dere som lurer har jeg begynt på rammeverket Designforslag er ønsket Endret 10. februar 2010 av Sk!ppy Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 14. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2010 Hei, Har begynt på et design også, som egentlig bare skal være å utvikle back-end. Et sånnt kort, som man kunne dratt i butikken, for å fått regningen der, hvem skulle man kontaktet for noe sånnt? det er jo egentlig ganske omfattende, og koster nok et par hundre tusen i etablering? Lenke til kommentar
Mez Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Da må du jo kontakt butikken. Eventuelt om butikken har en leverandør av kasseløsning, så kontakter du leverandøren direkte for å nå flere butikker. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 (endret) Tificate har hold på en stund med å utvikle noe for dette. http://www.tificate.com/ De søker også etter folk og her Endret 14. februar 2010 av Thorsen Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 14. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2010 (endret) faen.. sammarbeidsparteneren de søker, må kunne jobbe 0800 - 1600, i stavanger. enkle problemer, jeg er på skolen den tiden, og bor andre siden av landet, og er nok 3 år for ung. KRAV TIL UTDANNINGVi ønsker en student på bachelor eller masternivå. jeg er ikke vgs engang.. hehe Endret 14. februar 2010 av Sk!ppy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå