peterparker Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Jeg har en nyinnkjøpt Motorola Milestone m android. Spørsmålet mitt er som følger: Hvor er clipboard? Når jeg merker en tekst på en nettside lagres teksten automatisk til clipboard. Hvordan kommer jeg meg dit? Har lastet ned Astro-app men finner ikke ut noe om clipboard. Det må være noe jeg ikke har skjønt... Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
peterparker Skrevet 26. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2010 Kan moderator flytte inlegget til Den Store Android-tråden. Kanskje fler som forstår hva jeg mener der. Lenke til kommentar
anders iver Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Litt usikker på hva du vil fram til her.. clipboard er det samme her som på de fleste andre operativsystemer, altså et mellomlager for tekst som skal limes inn et sted. For å lime inn teksten er det bare å gjøre ett langt trykk i et tekstfelt og velge lim inn. Mulig det finnes apps på markedet som kan huske hva som har blitt kopiert tidligere slik at ting kan gjenbrukes (som clipboard managers på pc). Lenke til kommentar
peterparker Skrevet 31. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2010 Takk for svar. Har skjønt poenget nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå