macciato Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Er det mulig å fikse det slik at det ikke går an å finne mitt nummer på nettet? Da tenker jeg på sider som 1881, gulesider osv? Har forsøkt å finne ut av dette, men kommer ikke fram til noe, så da tyr jeg til diskusjon:D Anyone? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Da må du kontakte opperatøren din, så kan de hjelpe deg med det. Lenke til kommentar
macciato Skrevet 25. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2010 Okey, takk for hjelp:) Skal ringe i morgen å sjekke. Lenke til kommentar
jogurten Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Hvis du har netcom så kan du fikse det på nettet på din side.men det funker sikkert om du ringer og. Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Samme gjelder Telenor, du fikser det via Mine sider! Lenke til kommentar
Mr. P Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Jeg har også gjort dette, enkelt via Mine Sider hos One Call. Ser ut som at det er mulighet for dette via web hos de fleste operatører. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Om du har telenor kan du snakke med hvilken som helst telenorforhandler i butikk om du ønsker det, så fikser de det. Ellers kan du gå inn på www.brreg.no og i tillegg fjerne deg fra registeret der slik at du ikke blir plaget av telefonselgere heller. Vil også informere om at det kan ta 1-2 måneder fra du er registrert begge plasser til at nummeret faktisk er fjernet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå