Gå til innhold

storby weekend i europa

comsy

Anbefalte innlegg

Jeg og forhåpentligvis noen til (2-3 stk) er ivrige på en langweekend i europa. Men vet ikke hvor.

Vi er alle i begynnelsen av 20 åra, og noen er studenter med dårlig råd (altså er billig bra).

Vi er ute etter en artig kveld på byen, men samtidig er det greit å få med seg en fin by med litt liv, trivlige folk og kanskje litt kultur.

Tidspunktet blir Februar- Mars, og hadde jo vært hyggelig å slippe boblejakka, så kanskje en by med varmegrader om det lar seg gjøre i disse tider.

Praha har vi prøvd før, men kan selvfølgelig også ta en reprise. Men forandring fryder.

Flypris pr pers : max 5000 tur-retur

Håper på mange godt begrunnede svar. Vil gjerne vite både gode og ikke fullt så gode ting hvor du har vært, og va vi bør velge eller styre unna av hotell, osv...

takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

5 000,- i fly burde holde til de fleste steder i Europa om dere ikke må dra torsdag/fredag og komme hjem søndag kveld. Det burde faktisk holde til hotell også.

En tilnærming er å sjekke hvor det går direkteruter fra nærmeste flyplass. Det har som regel litt å si for prisen. Avinor har oversikt over dette på sine sider.

Sam

Lenke til kommentar

ja, de andre vil sikkert sette pris på om det er enda billigere, da de studerer og har litt annen økonomi.

Ser for meg en 3-4 dagers mellom onsdag og mandag.

Har tenkt litt på Budapest, Riga, Tallin, Lisboa og Dubronic evnt. zagreb (usikker på stavemåten der), men er åpen for inspill og forslag.

Takk for avinor tipset, skal sjekke ut dette. Utgangspunkt er Lillehammer, så aktuelle flyplasser er Gardemoen og rygge vil jeg tro, men helst gardermoen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...