Dyvers Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 (endret) Hei jeg har hørt for en god stund siden at brukeren du har på Mass Effect, kan du bruke igjen på Mass Effect 2? Stemmer dette? ( Klarte ikke helt å google spørsmålet ) (Liten spoiler fra 1eren ) I så fall hvis Wrex døde på min bruker på det første Mass Effect, hvordan kan da han forsatt være med i 2eren? Endret 25. januar 2010 av Dyvers Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 (endret) Hvis du overfører brukeren din fra Mass Effect 1 vil de valgene du gjorde der gjelde i Mass Effect 2. Det vil si at Wrex er borte, dersom du lot ham gå. Endret 25. januar 2010 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
Dyvers Skrevet 25. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2010 Men hadde min person sett helt lik ut som i 1eren? Hadde han vært samme klasse? Eller er det sånn jeg er forsatt i den lvlen jeg er i men jeg kan velge ny klasse? Jeg bare lurer liksom fordi jeg hadde en Soldier save som jeg slettet så jeg lurer på om jeg skal speed runde spillet med en Adept Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Nei, du får en bonus i Mass Effect 2 dersom du har nådd level 60 i det forrige spillet. Det vil også ha noe å si om du gjennomførte spillet som paradon eller renegade. I tillegg vil valgene du tok ha innvirkning på spillet. Du kan på nytt velge hvordan din Shepard skal se ut i Mass Effect 2, selv om du overfører det du har gjort i det første spillet. Du kan også velge ny klasse. Det er en grunn til dette, men det skal jeg ikke spoile for deg. Du fatter det når du starter spillet. Lenke til kommentar
Dyvers Skrevet 25. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2010 Ok tusen takk for hjelpen! Da skal jeg speed rune det fort som f, får å gjøre alle de samme valgene som på min første save, burde ikke ta så lang tid hvis jeg bare fokuserer på hovedoppdragene. Lenke til kommentar
Dyvers Skrevet 25. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2010 Ok no need for speed runding, eg fant den gammle saven min alikvel Hurra! Men nå er det sååå lenge siden jeg har rundet Mass Effect, jeg huske historien enda meget godt, men når du nevnte paradon og renegrade, så kommer jeg ikke helt på hva dette er.. Er det slik at hvis du er Renegrade så er du den litt mer "badguy typen" med frekke(og korte )dialoger? mens en Paradon er du litt mer den helten, den som lytter og bryr seg om andre? Så dette med Paradon og Renegrade er noe som blir bestemmt over de valgene du gjør på dialogene? ( Jeg beklager hvis jeg er helt på villsporet men jeg har ikke spillt spillet nesten siden realease ) Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Ok no need for speed runding, eg fant den gammle saven min alikvel Hurra! Men nå er det sååå lenge siden jeg har rundet Mass Effect, jeg huske historien enda meget godt, men når du nevnte paradon og renegrade, så kommer jeg ikke helt på hva dette er.. Er det slik at hvis du er Renegrade så er du den litt mer "badguy typen" med frekke(og korte )dialoger? mens en Paradon er du litt mer den helten, den som lytter og bryr seg om andre? Så dette med Paradon og Renegrade er noe som blir bestemmt over de valgene du gjør på dialogene? ( Jeg beklager hvis jeg er helt på villsporet men jeg har ikke spillt spillet nesten siden realease ) Det er vel noen rare ord for ond eller god. Vet ikke helt hvilken innvirkning det får. Har sett diverse bilder der Shepard har røde øyne. Lenke til kommentar
Dyvers Skrevet 25. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2010 Hehe ok Ganske sikker på min person er Paragon da siden jeg hadde alltid lange og snille samtaler.. Men ok da har jeg nok fått svar på det meste Takker igjen.. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Min var på 100% renegade lenge før jeg var ferdig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå