Karlson Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Hei! Først av allt vil jeg bare si at dette er noe jeg er totalt grønn på, håper dere har litt forståelse for det. Saken er den at hjemmenettverket er rimelig foreldet. Modemet og den trådløse routeren er rundt 6 år gamle, eller mer. Derfor har vi tenkt å fornye det. I tillegg har vi bestilt raskere linje. Vi har prøvd å bytte modem en gang tidligere, fordi jeg hadde problemer med online-spilling med modemet vi hadde da. Da vi fikk det nye modemet fikk vi en del problemer med det trådløse nettverket, som falt ut rimelig ofte. Derfor returnerte vi det nye modemet og beholdt det gamle. Den gang fikk vi beskjed om at modemet måtte være et av de internettleverandøren opperertemed(Netgear). Derfor tenker jeg å snakke med dem ang. det. Den trådløse routeren kjøper vi inn selv. Fra før av har vi en gammel Netgear, som ikke fungerer så utrolig bra. Tenker at vi kan gå til innkjøp av noe rundt 1000,- Er det noen som kan anbefale noe? (Beklager hvor dårlig dette er formulert. Jeg har rett og slett ikke peiling) Lenke til kommentar
ken8 Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Jeg har bare gode erfaringer med Dlink DIR-655 (745 på komplett). Har en slik hjemme og på hytta og har vel ikke hatt noe problemer de 2 siste årene.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå