Gå til innhold

Planer om å ta tattovering , men under 18Ö


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er 16 å vet jeg ikke kommer til å angre. . Noe alle sikkert sier , men heg er helt sikker. Jeg ser ikke på symbolet jeg tattoverer eller hva som står der , men heller på minnene jeg har fra tiden før og etter jeg tok den....

 

Jeg har en fra før som jeg tok da jeg vat 14...

Lenke til kommentar
Jeg er 16 å vet jeg ikke kommer til å angre. . Noe alle sikkert sier , men heg er helt sikker. Jeg ser ikke på symbolet jeg tattoverer eller hva som står der , men heller på minnene jeg har fra tiden før og etter jeg tok den....

 

Jeg har en fra før som jeg tok da jeg vat 14...

 

Jeg kan med hånda på hjertet si at alt jeg syntes var fett når jeg var 16 er barnslig og langt i fra meg nå ( er 20 ). Så vent litt til du :)

Lenke til kommentar
Gjør hva du vil, men en av de største grunnene til å ikke tattovere barn er at huden (etter hvert tattoveringen) strekker seg mye når du er så ung. Har sett mange stygge eksempler.

 

man må uansette fikse på en tettovering etter ca 5 år pga frage og forandring i huden...

 

jeg spurte ikke om jeg brude ta det eller ikke MEN HVOR jeg kan ta det;)

Lenke til kommentar

Hvis det er så viktig for deg at du vil ha det der resten av livet, så burde det vel ikke være noe problem å vente 2 år for å få noen som er seriøse og flinke til å gjøre det ? :) Så vet du at det blir bra, og du har fått tid til å tenke gjennom det. Ikke vits i å stresse med noe som er så permanent uansett.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...