vbjornevik Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Hallo! Har nå etterhvert gått til kjøp av en del utstyr til den "nye" ATV'en. Dette er en Bombardier Outlander Max (XT) 2005 modell. Grunnen til at jeg skriver XT i parantes, er at den ikke er orginalt levert med alt XT-utstyret, som jeg nå kjøper litt etter litt. Bestilte på mandag i forrige uke ny bøyle bak, girspake (var knekt) og skjermbreddere, men fikk i dag vite at skjermbredderne til 2005-modellen var gått ut av produksjon. Jeg mener at det ikke er noen slik vesentlig forskjell mellom modellene (heter nå Can-Am). Noen av dere som har peiling? Kjøpt en del utstyr, og alt har passet rett på. De i butikken skulle undersøke det, men hvem vet hvor lang tid det tar ... Hvis dere ellers har noen erfaringer med Bombardier eller Can-Am (i hovedsak "arbeidsmaskinene") som er verdt å dele, er det bare å skrike ut om det også! På forhånd takk Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 31. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2010 Grunnet gode kontakter, fikk jeg tilsendt skjermbreddere fra Canada, til samme pris Credits til AK Maskin! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå