Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Ny mobil med 1 ønske; WiFi

Anbefalte innlegg

Heisann.

Føler for å kjøpe meg en ny mobiltelefon, ettersom min W595 begynner og bli litt slingrete i kantene.

Jeg skal bestille en uten abonnoment, og har noen få ønsker:

1. Med WiFi

2. Ok kamera

3. Under 2500 kr

Jeg er forøvrig også svak for "slide-mobiler".

Har sett litt på Sony Ericsson W715, men ettersom jeg bruker iPod Touch til musikk føler at jeg betaler for 'noe jeg ikke trenger' vist jeg kjøper denne.

Noen som har GODE forslag? :) takker!

HTC Magic ser forøvrig litt spennende ut også.

Sony Ericsson W995 ser også sykt bra ut. Koster dog opp mot 3000 kr.

Endret av Winydancer
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nokia 5800

Hvilke av de tenker du på? Den ene er jo musikktelefon, og den andre navigeringsgreier? :p

Jeg aldri skulle ha kjøpt i januar 2010 en mobil som har kommet ut for 1 år siden! Det er jo masse som forandras seg på denne fronten hele tida! Kjøp en som er nettopp lansert. Samsung Spica feks

Går etter "gamle" mobiler grunnet prisen -- Samsung Spica, mener du den som heter noe med Galaxy?

Lenke til kommentar

Nei da. Dem er sikkert gode alle sammens ;) på hver sin front. Jeg selv like rikke SE mobiler og HTC er ikke populært i huset på grunn av samboeren min.... men for all del det er masse ute der som er sikkert bra. Jeg antar nok at jeg skal også finne noe som er galt med spica da jeg skal få den. Men har brukt samsung nå de siste 3 åra og elsker den jeg! For mange år sida var det Nokia som gjald og egentlig prøvde å finne en ny nokia til meg selv denne gangen men det finnes vel ikke en bra Nokia trykkskjerm mobil som ikke er en diger pc-kloss... etter det jeg fant ut i hvertfall.

Sorry for avsporing! Ha fortsatt en bra tirsdag folkens! Tirsdager er bedre enn mandager! :D

Lenke til kommentar

Takker for svar. Så spennende ut den telefonen, men jeg trekker for tiden mot W995 - ettersom jeg er en Sony Ericsson elsker, i tillegg til slidetelefon. Får se hva tiden bringer. Sykt usikker, er jo en jungel av telefoner der ute - må være et gjennomtenkt valg da dette skal bli min nærmeste medarbeider i 1-3 år.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...