zevres Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Hei PCen min sluttet og virke den skrudde seg bare av og på helle tiden og ingenting kom opp på skjermen, så eg leverte den inn, di fiksa den det sto at di bare hadde restartet bios. Men før så lagte PCen ingen lyd men nå driver den og "knakker" når den jobber akuratt som gamle PCer gjorde med windows 95 og 98, er det noen som vet hvordan eg fikser det, eller må eg få den levert inn igjen? P.S den virker tregere også Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Høres ut som en lyd fra harddisken din. Mener å ha hørt at slike lyder kan komme fra strømforsyningen også. Sikker på at det ikke var den som var ødelagt når den restartloopet? Er det snakk om stasjonær eller bærbar PC? Lenke til kommentar
zevres Skrevet 25. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2010 (endret) stasjonær, og di folka på datakjeden som restartet bios sa at de kunne komme av at det ble et strømbrud av at eg dro ut stikk konktakten mens den var på elns, det har skjedd en gang når sikringen røyk fordi vi var for mange i samme stikk på lan så det blir jo det samme som og trekke den ut Endret 25. januar 2010 av zevres Lenke til kommentar
zevres Skrevet 25. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2010 en ting til, folk mente og at når den restart loopet sånn som den gjorde så var det enten strømforsyning eller HK som var ødelagt Lenke til kommentar
PerB Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Eller at harddisken ble avbrudt midt i en skriveoperasjon. Sjekk hvor lyden kommer fra. Sjekk også at inegn ledninger er i kontakt med vifter (kan oppstå i forbindelse med transport hvis ikke eldninger er festet). Lenke til kommentar
zevres Skrevet 25. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2010 ok skal gjøre de nå Lenke til kommentar
zevres Skrevet 25. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2010 (endret) Åpnet den og så var ikke noen ledninger som var borti noen av viftene men flyttet litt på ledningene for de om i tilfele men lyden er der fortsatt, men det virker som det er hardisken som knakker, fordi det rister mye mer der når eg holder bak med strømforsyningen Endret 25. januar 2010 av zevres Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå